Przedszkola

Temat: Re: Przedszkola
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-29 08:06, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-01-28 23:34, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> A co, upiekłabyś drożdżowego placka?

No! Jak zwykle zresztą.

Ewa

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@z...pl> wrote in message

> A co tu łagodniej ujmować. Ja rozumiem dzieci, że nie chcą się zajmować
> młodszym rodzeństwem, rozumiem dziadków, że nie chcą się zajmować wnukami.

akurat tego zrozumiec, w tej sytuacji, nie mozna.

> Ale jak facet zapomina, że ma obowiązki, do których się sam przyczynił, to
> tu nie ma miejsca na łagodność.

z tego co zostalo napisane, to pracuje zawodowo i dzien sie wczesniej konczy
niz on wraca z pracy.

i.

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Agnieszka" <a...@z...pl> wrote in message

> akurat tego zrozumiec, w tej sytuacji, nie mozna.

Ja rozumiem. Uważam, że rodzeństwo należy w takich sytuacjach przywołać do
porządku, ale _potrafię_zrozumieć_, że sami z siebie nie chcą. Dziadkowie to
inna sprawa i ich bym do porządku nie przywoływała w żadnej sytuacji.

> z tego co zostalo napisane, to pracuje zawodowo i dzien sie wczesniej
> konczy niz on wraca z pracy.

Mało który zawód jest związany z pracą po 12 h dzień w dzień, żeby tak w
ogóle nie mieć czasu w domu się pokazać. A i zostało napisane, że on na
spotkania czas ma. Wierzę, że w związku z sytuacją może więcej czasu
poświęcać na pracę i mieć go mniej dla rodziny. Nie wierzę, że nie da się
nic zrobić, żeby czasem miał czas dla rodziny, a LL czas dla siebie. Bo taka
sytuacja nie jest normalna.

Agnieszka

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-31 15:24, Agnieszka pisze:

> [...]
> inna sprawa i ich bym do porządku nie przywoływała w żadnej sytuacji.

Ych, to nie takie proste. Młoda wyprowadziła się do swojej babci (mamy
mojego ex) na Wolę, bo stamtąd ma bliżej do szkoły - u nas pokazuje się
raz w tygodniu wieczorem. Do tego matura za pasem. Młody wraca ze szkoły
późno (18-19), bo ma zajęcia pozalekcyjne. Jak jest to pomaga, ale tak
do końca zaufania do niego nie mam, bo strasznie roztrzepany. No i
jednak nie o wszystko mogę go poprosić. Dziadek na statku jak zwykle,
wraca na wiosnę. Babcia czynna zawodowo, wraca koło 16ej i ma dosyć. Tż
pracuje teoretycznie do 18ej, w praktyce w domu jest koło 19:30, jak
jedzie autem to koło 19ej - pracę ma dość męczącą, bo niby sklep, ale
trzeba dużo wysyłek robić, pakować, nosić i wraca po prostu zmęczony. Na
spotkania czas faktycznie ma. I w tamach tych spotkań też parę rzeczy
nie halo jest, tutaj już nie będę wnikać, bo zwyczajnie ręce mi opadają
(nic damsko-męskiego, po prostu tż posiada wyłącznik, który mu się
uaktywnia jak wychodzi z domu, co owocuje na przykład nie odbieraniem
telefonu). Kurde, za dużo gadam, zaraz będę płakać jak Was znam ;)

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl
http://chmielowce.pl

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-29 21:56, Stalker pisze:

> Wiesz, co? Ty jesteś zmęczona, zestresowana i najnormalniej w świecie
> smutna.
> W takiej sytuacji łatwo stracić obiektywizm i nietrudno o
> niesprawiedliwość...
>
> Może w tym wszystkim trochę za dużo niepotrzebnego rozgoryczenia jest?

Wyjaśnij termin "niepotrzebnego". W kontekście poproszę.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl
http://chmielowce.pl

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to inna sprawa i ich bym do porządku nie przywoływała w żadnej sytuacji.

Lenistwo jest do zrozumienia. Zaden problem.
Dziadkowie to rodzina. Jak rodzenstwo.
I to bliska. I rodzina jest wlasnie do tego, zeby sobie pomagac. Nie zeby
byc obok siebie, poprzez przypadkowe genetyczne
powiazania. I tego zrozumiec nie potrafie, ze nie wykazuja checi chociazby
zrozumienia. Lenia mozna miec, ale
nio jest to cecha stala i nie do zmiany.
Jest to szczegolna sytuacja. Wyjatkowa wrecz. Dlatego rodzina powinna wtedy
spelnic swoje funkcje- o do nich min
nalezy pomoc. To jest brat, to jest wnuk, to jest corka. Do porzadku
nalezaloby przywolac cala bliska rodzine.

> [...]
> poświęcać na pracę i mieć go mniej dla rodziny. Nie wierzę, że nie da się
> nic zrobić, żeby czasem miał czas dla rodziny, a LL czas dla siebie. Bo

mozliwe, ze jest cos wiecej do zrobienia, I jest jakis inny problem- np
stres, i ucieczka od niego.
Ale to wciaz problem calej rodziny.

i.

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-31 13:58, krys pisze:

> Ej no, LL chyba pisała, że jego w chałupie od świtu do nocy nie ma.
> To może nie zapomina, tylko tyra, żeby było co do gara włożyć, w końcu LL
> pensja odpadła, za to doszły wydatki związane z chorobą Stasia.

Nie odpadła. Musiałam założyć firmę, robię w domu jak Staś śpi albo
akurat chwilowo czymś jest bardziej niż mną zajęty. Pracuje się kiepsko,
bo jak bąk co chwila doskakuje z jakimś problemem albo sukcesem trudno
się skupić i być kreatywnym. A w nocy to zwyczajnie spać mi się chce i
też kicha. Przez to dochód faktycznie na łeb mi nieco poleciał przez
ostatnie dwa miesiące, mam nadzieję, że wkrótce się poprawi.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl
http://chmielowce.pl

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

Słuchaj, a jakby tak któregoś dnia na 21 do kina we dwójkę pójść? Zostawić
młodego ze Stasiem, Staś pewnie już będzie spał/zasypiał, za dużo przy nim
nie trzeba będzie robić, powinien sobie poradzić. A wy do kina, może na
jakąś szybką pizzę w okolicy. Niby nic, ale uwierz mi, potrafi zdziałać
cuda. Wiem po sobie, też w życiu miewam górki i dołki, jak każdy. Tylko, że
mój mąż to i bez powodu potrafi dzieciom zakomunikować, że rodzice wieczorem
wychodzą i jak wrócą to wszyscy mają spać. Nie żeby codziennie, ale raz na
jakiś czas nam się też od życia coś należy ;-)

Agnieszka

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sty, 15:57, Lolalny Lemur <s...@o...pl> wrote:

> Wyjaśnij termin "niepotrzebnego". W kontekście poproszę.

Niepotrzebny, bo może sytuacja (np. wg tego co nawet dzisiaj
napisałaś) nie wynika tak naprawdę z niczyjej złej woli, jakiegoś
lenistwa czy opierdzielania się.

Jesteś zmęczona, przewrażliwiona i tak przedstawiłaś na początku
sytuację, na co dostałaś od koleżanek rady, które można sprowadzić do
jednego zdania: "Opier..lić towarzystwo z góry na dół i ustawić do
pionu".

Ja nie wiem czy takie rady, które wynikają tylko i wyłącznie z tego,
ze ktoś bierze twój płynący z rozgoryczenia i jednostronny opis
(jednostronny w sensie - tylko twój) za prawdę obiektywną, mają
sens...

Może jesteś tym typem kobiety, której "opier...nie" i ustawianie
faktycznie pomaga, ale IMO ty masz problem zupełnie gdzie indziej...
Dlatego (chironizując troszeczkę) sama musisz się zastanowić na ile
twój stan psychiczny powoduje, ze widzisz w bliskich co czego tam tak
naprawdę nie ma...

Stalker

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sty, 04:21, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> "Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> [...]
b23g2000yqn.googlegroups.com...

> czyli wyszlo na to, ze LL klasycznie sie czepia i strzela fochy.....

Jeśli się do moich słów przyłoży wystarczająco dużo złej woli i dopcha
kolanem głupoty, to oczywiście jak najbardziej.

Stalker, ja to nawet nie zdziwiłbym się gdyby tobie wyszło, że
nazwałem Lemura "zimną niewdzięczną suką"...

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek