Re: Przepisy niekompletne, oszukiwane

Data: 2003-07-18 18:18:56
Temat: Re: Przepisy niekompletne, oszukiwane
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Fri, 18 Jul 2003 20:00:17 +0200, "walkie!"
<w...@w...net.pl> wrote:

>U?ytkownik Wladyslaw Los napisa?:

>To ja sie ustawie obok ;-) Moze cos odprysnie :)

a ja mam niekompletny watek i nie wiem , na co odpowiedzia jest
post Wladyslawa powyzej i tak sobie mysle - znowu w ucho...;)))

jak ja bede ten tort robic to na pewno odprysnie, tylko z moim
bardzo chytrym psem sie musisz bic o te odpryski....

Van Pierek
K.T. - starannie opakowana