Przyrządzanie tatara.

71. Data: 2009-01-27 13:43:12

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d. (was: Przyrządzanie tatara.)
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:btofe315h952$.1rx7rlx0cxiax$.dlg@40tude.net...

(ciach)

> A tak w ogóle to nie zasuwaj farmazonów, że to były sklepy dostępne dla
> przecietnego szaraka.
> W okresie kartkowym taki sklep był tylko dla wybranych i bardzo prosze,
> nie
> pisz o tym więcej, bo mnie szlag trafia. Aby kupić 10 dag słoniny stałam
> kiedyś 6 godzin w ZWYKŁYM sklepie, bo nie miałam dostępu do tych INNYCH.
> Wtedy były 2 Polski: jedna dla ogólu, druga dla towarzyszy - taki folwark
> zwierzęcy. I jak ktoś mówi, że miał wtedy dobrze, to znaczy, że...

No dokoncz? Bo ja wspominam te czasy calkiem calkiem...
Nie wiesz - nie zabieraj glosu. Byl to sklep OGOLNO DOSTEPNY.
Mozesz jesc marchewke okragly rok (i nie tylko rok hehehe).

72. Data: 2009-01-27 13:50:28

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 14:43:12 +0100, Misiek napisał(a):

> (ciach)

> No dokoncz? Bo ja wspominam te czasy calkiem calkiem...

Ja nie. I pare milionów Polaków też :-/

73. Data: 2009-01-27 14:14:19

Temat: Re: Przyrządzanie tatara.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> kursu obywają
> Co to za szkoła? Serio pytam.

Nie pamiętam już, w Wałbrzychu jakaś. Miałam taki epizod, że łapałam
się czego się dało (oczywiście w granicach rozsądku), żeby przetrwać
okołorozwodowe wygnanie z własnego ciepłego domku.

--
Pozdrawiam - Aicha

74. Data: 2009-01-27 14:15:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Kwestionujesz moją wiedzę?

Nie, cytuję to co kilka razy pisałeś Bluzgaczowi.

--
Pozdrawiam - Aicha

75. Data: 2009-01-27 14:18:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> A dziwię sie, ponieważ nie jesteś matematyczką i nie sądzę,
> abyś miała wiele z matematyką do czynienia.

Mam, co chwilę. Może Ty nie używasz zegarka, pralki, komputera, tylko
generujesz posty samą myślą w eter, kto Cię tam wie :D

--
Pozdrawiam - Aicha

76. Data: 2009-01-27 14:23:30

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> (ciach)

> No dokoncz? Bo ja wspominam te czasy calkiem calkiem...

Dziwne. Kontrastuje to z opowieściami matek które stały w kolejkach od 5 czy
6 rano żeby chleb kupić.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

77. Data: 2009-01-27 14:47:43

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower pisze:

> Dziwne. Kontrastuje to z opowieściami matek które stały w kolejkach od 5 czy
> 6 rano żeby chleb kupić.

Jeżeli Ty osobiście nie pamiętasz, to jestem zmuszony wyjaśnić: otóż
wiedz że w tamtych czasach podstawowe artykuły żywnościowe, takie jak
mleko chleb, ryby itp. były dostępne bezproblemowo.. Również do
przydziałowych kartek na mięso można było dokupić różnych podrobów,
wyrobów garmażeryjnych itp. I zapewniam Cię że wbrew utartej opinii
obecnej propagandy, nikt w tamtych czasach nie głodował..

78. Data: 2009-01-27 15:01:47

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wyrobów garmażeryjnych itp. I zapewniam Cię że wbrew utartej opinii
> obecnej propagandy, nikt w tamtych czasach nie głodował..

Obawiam się że wątpię. Tylko please, nie wstawiaj mi propagandy PRL-owskiej
wyśmiewając obecną.
A jak tak doskonale pamiętasz tamte czasy, to wspominaj je sobie zawsze z
czułością patrząc na swoją emeryturę.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

79. Data: 2009-01-27 15:14:05

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower pisze:
> [...]
> wyśmiewając obecną.
> A jak tak doskonale pamiętasz tamte czasy, to wspominaj je sobie zawsze z

Ja Ci tylko napisałem jak było.. Po prostu nie było głodnych ludzi..
Ciężko to dzisiaj zrozumieć..

80. Data: 2009-01-27 15:20:31

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PRL-owskiej

> Ja Ci tylko napisałem jak było.. Po prostu nie było głodnych ludzi..
> Ciężko to dzisiaj zrozumieć..

Są kraje gdzie nadal jest tak pięknie, np. Korea Płn. Wystarczy ich
telewizję pooglądać.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?