Re: Przysięga małżeńska

From: "Sowa" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Przysięga małżeńska
Date: Thu, 20 Feb 2003 17:49:58 +0100
Sender: p...@p...onet.pl@62.233.233.30

Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnb59v15.gce.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> Dlaczego? To nie chodzi o niechęć do KK. Po prostu nie jest kato-
> likiem, a słowo swoje ceni na tyle wysoko, że nie chce uczest-
> niczyć w obrzędzie, co do którego nie ma przekonania ideowego.
> Uważa po prostu to za niewłaściwe.

Ech, tak było miło, a tu Kruk wyjeżdża z twierdzeniem, że ateiści (i
innowiercy) też mają swoje poglądy i szanują przysięgę, a nie tylko jak ta
chorągiewka :))))

Swoja drogą najbardziej praworządny człowiek jakiego znam to ateista - on
nawet samochodem jak jedzie to jedynie z dozwoloną prędkością, a jak
hałasuje to od 6 do 22.
Nie wyobrażam sobie, że mógłby postąpić nie honorowo, lub złamać raz dane
słowo.
Sowa