Re: Pstrag

Data: 2001-09-17 19:23:44
Temat: Re: Pstrag
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com>

Jerzy <0...@m...pl> a écrit dans le message :
9o59nt$n9p$...@s...icm.edu.pl...
> A nie lepszy pieczony, smażony? Ja tak wolę.
> Pozdrawiam, Jerzy

Przeca chodzi o garnek. I "de gustibus non discutandum", moj lacinniku...

Wiec : kupic duzego pstraga w formie garnka....
Wrzucic do wrzacej wody z listkiem laurowym albo do "krotkiego smaku" (tu
trzeba poszukac w archiwach, Wladyslaw gruntownie opracowal to
zagadnienie)...
Gotowac 10 (w ksiazkach pisza 20) lub 15 min na malutkim gazie...
Zostawic 5 min w garnku...
Wyjac, pokroic i podawac :
z kawaleczkiem surowego masla, szczypta pietruszki i wycisnieta czastka
cytryny.

Do tego : ziemniaczki (lub ryz na sypko)

Ewcia
--
Niesz !