Re: Psychologia naukowa a taplanie się w bagnie humanistyki

From: "ksRobak" <k...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.filozofia
Subject: Re: Psychologia naukowa a taplanie się w bagnie humanistyki
Date: Tue, 23 Aug 2005 23:57:51 +0200

"Amnesiak" <a...@T...interia.pl>
news:deg530$i8e$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <r...@i...pl> napisał w
> wiadomości news:deg3q7$rvj$1@news.interia.pl...

> A spotkałeś kogoś kto mógłby w jakikolwiek sensowny sposób
> skorzystać z tej książki bez odwołania się do zdolności
> rozumowania? Albo mówiąc inaczej: czy istnieje możliwość, by
> bez użycia tej zdolności, ciąg znaków z "KT" stał się dla
> kogokolwiek zestawem "bardzo użytecznych informacji"?
>
> A.

O tym właśnie piszę:
Świat ŚCISŁY wyrażony w naukach ścisłych
a Świat IDEI poznawany za pomocą ROZUMOWANIA
to zupełnie różne pojęcia.
pamięta Pan to?
<<BŁEDNE jest cytowane zdanie bowiem nie uściśla którego świata
nie można poznać za pomocą nauk ścisłych.
Świat fizyczny weryfikowalny empirycznie - można. :) >>
Czy pańskim zdaniem KT nie można poznać empirycznie? :o)

PS. A czy patrząc na tekst można poznać empirycznie
czyje nazwisko zostało ściśle i naukowo wycięte na SCI
bez konieczności niepotrzebnego cofania się do przedposta?

Edward Robak - Kraków
*°"˝'´¨˘`˙ˇ^:;~>¤<×÷-.,˛¸ "nie TY ich - to ONI Ciebie"