Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?

From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
Date: Mon, 23 Apr 2012 08:43:10 +0000 (UTC)

Dnia Fri, 20 Apr 2012 05:29:09 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
> a na diabla ci filtr wodny...

Na takiego diabła że nie lubię rozpylania kurzu, przyzwyczaiłem się do tego
że po odkurzaniu powietrze jest czyste i nawilżone.

> miałem odkurzacz z filtracją wodną przez dłuższy czas i powiem ci jedno nie
> ma bardziej upierdliwego rozwiązania na święcie, Ciężki kłopotliwy w
> uzbrojeniu, nie przelecisz nim tak na szybko bo sie coś rozwaliło. Po każdym
> sprzątaniu musisz przeprowadzać operację czyszczenia odkurzacza, wylać wodę
> wypłukać.

No straszne. Mi raz na tydzień nie przeszkadza wytarganie odkurzacza z
akcesoriami z piwnicy - czas pomijalny w porównaniu z 3 godzinami odkurzania
domu.

> Normalny odkurzacz po prostu włączasz i używasz potem wyłączasz i odstawiasz
> w miejsce stacjonowania (ewentualnie wytrzepujesz zawartość pojemników na
> odpady. Co jakiś dłuższy czas myjesz filtry.

I masz rozpylony po domu kurz i typowy odkurzaczowy smrodek.

Starego rainbowa mamy w domu jakoś tak od ok. 20 lat - nie, nie kupiony za
chore ceny przedstawicieli handlowych tylko na rynku wtórnym. Teraz można
ten model kupić sobie na allegro w okolicach 1300zł z roczną gwarancją
(a nie, widzę jakiś za 1000zł z trzyletnią gwarancją), albo za mniej więcej
2x więcej nowszy model z filtrem HEPA (jak komuś zależy). Przez owe 20 lat
nie było żadnych awarii silnika - poza jedną, po złym używaniu (jedna osoba
zostawiła na kilka dni odkurzacz na pełnym zbiorniku z wodą, a druga zrobiła
"odkurzanie" bez wody) która kosztowała jakieś 200zł.

Ocenianie rainbowa jako idiotyzmu dlatego że ktoś sprzedaje go różnym
frajerom za 10 tys.zł (nie wiem, może więcej wołają, może mniej - nie
interesowałem się) jest głupotą. No chyba że jesteś z tych co każdego
kierowcę mercedesa S-klasse uważasz za debila, bo przecież mógł kupić tico.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944