Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Sat, 2 Sep 2017 01:29:06 -0700 (PDT)
Subject: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
From: s...@g...com

W dniu sobota, 2 września 2017 01:17:08 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> I to jest trzecia prawda księdza Tischnera, szczególnie odnosząca się do kur.
> W rzeczy samej, kury chwastów nie ruszają. Gdy siedzą w klatkach. Te kury.
> Co może być sprzeczne z liściastą teorią poznania, opartą o bardziej naukowe
> badania naszych orłów-sokołów ogrodowych.

Heh, widać ze zagrody z kurami to Ty i Jarosław nie widzieliście. Ani z gęśmi czy
kaczkami.
Akurat nie mam pod ręką takiej hodowli bo bym zrobil zdjecie, ale pewnie nawet ono by
was nie przekonało. Takie zagrody miałem okazje obserwować parukrotnie.
Jak zagroda duża i ptactwa za mało to zarasta perzem. Jak za mała i ptaki wyjedzą
całą trawe to zostawiają np. pieciornika gęsiego i krwawnika. Tak czy siak ładne łąki
to widziałem tylko po krowach i koniach, No i owce jako tako dbaja o trawe ale trzeba
zadbać aby nie pasły sie długo w jednym miejscu bo też wyżrą do ziemi...

No nic, nie mój trawnik nie mój problem. Pewnie wiecie lepiej :)