Re: Re[2]: czy możnaodliczyć krzeslo rehabilitacyjne?

Data: 2003-04-23 16:02:45
Temat: Re: Re[2]: czy możnaodliczyć krzeslo rehabilitacyjne?
Od: "Leszek" <l...@g...pl>

W tym co piszesz Ty i AA jest trochę racji, ale myślę że sposób w jaki
przedstawiacie problem jest mocno uproszczony.
Z jednej bowiem strony pojawia się kwestia szacunku dla obowiązującego
prawa, z drugiej jednak...
Chciałem w tym miejscu napisać długi elaborat, ale mi się odechciało, więc
zadam na razie tylko jedno pytanie, licząc na Waszą inteligencję:
"Czy jak złodziej okradnie mnie i paru moich sąsiadów, a ja potem ukradnę mu
część łupu, to będę takim samym złodziejem jak on?"

No może jeszcze dodam jedno:
Rzymianie mówili "Twarde prawo, ale prawo" - wszelkako gdybyśmy się tego
literalnie trzymali w niedalekiej przeszłości, to nadal mielibyśmy nad głową
młot, na gardle sierp, a w oczach gwiazdy...

LM