dobra maseczka

1. Data: 2003-12-01 06:49:45

Temat: dobra maseczka
Od: "Justyna" <J...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jaką dobrą maseczkę oczyszczającą do cery mieszanej polecacie? Istnieje
jakaś usuwająca krostki i przebarwienia?

pozdr
Justyna

1. Data: 2003-12-01 08:52:12

Temat: Re: dobra maseczka
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobre są maseczki z glinką np. st.ives, eris, argerlitz(?)- wygładzają cerę,
dają tymczasowy efekt rozjaśnienia. nie ma maseczek zmniejszających
przebarwienia, bo to wymaga systematycznego (2*dziennie) nakładania
substancji złuszczających/rozjaśniających i stałej wysokiej ochrony przeci
UV- tu potrzebny jest krem.

1. Data: 2003-12-01 09:47:31

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

a te substancje rozjaśniające i złuszczjące to np. co?
agatka też zainteresowana

1. Data: 2003-12-01 09:50:33

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna <J...@p...fm> napisał/a:

> jaką dobrą maseczkę oczyszczającą do cery mieszanej polecacie?

Moja siostra która ma cerę mieszaną bardzo chwali sobie maseczkę
oczyszczającą Dermiki z serii MatB. Łagodzi podrażnienia i
zaczerwienienia, nadaje skórze ładny koloryt. Cena: ok.34 zł/60 ml

Pozdrawiam serdecznie

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-12-01 09:56:56

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka <A...@i...com> napisał/a:
> a te substancje rozjaśniające i złuszczjące to np. co?
> agatka też zainteresowana
> Użytkownik "Justyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

[ciach]

Agatka,
POD, POD, POD
ODPOWIADAMY POD POSTEM!!!
Byłaś o to proszona chyba z 10 razy.
Czy rozumiesz co znaczy odpowiadać POD postem i ciąć cytaty?!?!

1. Data: 2003-12-01 10:03:11

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a te substancje rozjaśniające i złuszczjące to np. co?

np.hydrochinon-rozjaśniajacy, kwas kojowy (złuszcza, rozjaśnia), wit C w
większych steżeniach (rozjaśnia), kwasy AHA, najczęściej glikolowy
(złuszczaja), treinioina-złuszcza, bardzo skuteczna w połączeniu z
hydrochinonem, wyciagi roślinne,np. z mącznicy (rozjaśniaja), arbutyna
(substancja rozjaśniająca uzyskana z mącznicy),...

1. Data: 2003-12-01 10:08:37

Temat: do Justyn
Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Justyny czy mozecie sie jakos odroznic? Bo jedna zadaje pytanie a
druga odpowiada i nie wiadomo ktora jest ktora ;))))
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-12-01 10:46:54

Temat: Re: do Justyn
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ooo, rzeczywiście. Mam wrażenie, ze byłam tu pierwsza, ale mogę sobie
dorzucić jakąś literkę, np. Justyna P

1. Data: 2003-12-01 10:56:51

Temat: Re[2]: do Justyn
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Justyna,

Monday, December 1, 2003, 11:46:54 AM, you wrote:

J> ooo, rzeczywi?cie. Mam wrażenie, ze byłam tu pierwsza, ale mogę sobie
J> dorzucić jak?? literkę, np. Justyna P

Tez mysle, ze bylas tu pierwsza i juz wczesniej zwrocilam uwage na to,
ze Twoim "nickiem" podpisuja sie takze inne osoby. Dla mnie ma to
spore znaczenie, bo Twoje rady sa bardzo profesjonalne (jestes
kosmetyczka ? :) ) A moze zamiast dodawac litere, zmien "nick" na
jakis zupelnie wyjatkowy ? :) Musze przyznac, ze Twoje opinie czytam z
wyjatkowa uwaga :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-12-01 11:08:22

Temat: Re: Re[2]: do Justyn
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@u...net.pl> napisał w wiadomości
>Musze przyznac, ze Twoje opinie czytam z
> wyjatkowa uwaga :)

Nie Ty jedna :)

Kruszyna
--