Re: Religia w I klasie

From: "Agnieszka" <a...@z...net>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Religia w I klasie
Date: Wed, 7 Sep 2005 07:18:07 +0200

news:dflhqa$dce$1@news.onet.pl...
> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> podobno szkola ma obnowiazek cos dla takich dzieci
> zorganizowac (wg nauczycielki)

A to "podobno" leży na tej samej półce co "miała" w ministerstwie. To
"coś zorganizować" najłatwiej jest załatwić, gdy przez przypadek uda
się jedną religię wcisnąć na pierwszą lub ostatnią lekcję: "pani mi
napisze oświadczenie, że bierze pani na siebie obowiązek zapewnienia
bezpieczeństwa za syna". Ale jak religia jest w środku, to nikt ze
strony szkoły takiego oświadczenia nie napisze. A dzieci robią, co
chcą i nikogo to nie obchodzi. Wiem, bo widzę.

Pozdrawiam,
Agnieszka