Re: Robienie wody z mózgów młodzieży

From: Trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Robienie wody z mózgów młodzieży
Date: Tue, 2 May 2023 10:53:24 +0200

W dniu 29.04.2023 o 00:32, Akarm pisze:

> Ja też. Oprócz tego jedynego razu.
> Nigdy później nie udało mi się takiego wypędzić. Zawsze trzeba było
> barwić karmelem, żeby zrobić z niego koniak lub whiskey. Ale i wtedy
> wyrób był nienajgorszy. Kiedy poczęstowałem koleżankę
> (prawniczkę-snobkę) kolorowym bimbrem, lanym z butelki po drogim
> koniaku, to koleżanka zachwycała się aromatem i smakiem - czyli
> doskonałym koniakiem. :D

Jak najbardziej, gdy wcześniej ktoś nieobeznany z bazą to faktycznie
może nie wyczuć charakterystycznego podkładu..

> Ano właśnie, rzecz w tej neutralizacji...
> W stanie wojennym internet nie działał zbyt dobrze, nie dało się
> sprawdzić najlepszych receptur tej neutralizacji dotyczących. ;)

Teraz też trudno o jakąś super recepturę w necie. Bimbrownicy których
znam lub znałem nawet po kilku bardzo głębszych nie zdradzali swoich
sekretów. Wygląda na to że mają jakiś kodeks który zabrania
zaznajamiania widowni z sekretami swojego zawodu.

> Bez wygłupów.
> Kiedy rzygam, jest mi zupełnie obojętne po czym. Bimber ma najmniejszy
> udział w odczuciach podczas rzygania. ;)

Chodzi o posmak. Nie musi być bimber aby zmysł smaku i węchu zapamiętał
na długo,. Kiedyś się zatrułem grzybami, rzygałem jak kot, pech chciał
że w domu w tym czasie była gotowana zupa ogórkowa. Do dzisiaj gdy
zaleci zapach kwaszonych ogórków to mi się robi niedobrze. A wcześniej
za ogórami przepadałem.

> Kwestia ilości i kilku towarzyszących czynników.

Jasne. Osobiście po żadnym alkoholu już nie mam zwyczaju rzygać, ale jak
sobie pomyślę że miałbym go mieszać np z jakimiś słodyczami to na sama
myśl już mi się robi niedobrze.