Robimy FLAKI !!

21. Data: 2015-03-03 23:48:14

Temat: Re: Robimy FLAKI !!
Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2015 o 20:40, wolim pisze:

> Raczej knurem. Jak śmierdzi wieprzem, to zupełnie normalne.

Mama mojego TŻ-ta mawiała, że świnią, która się hukała :)

--
Pozdrówki
Anai

22. Data: 2015-03-04 18:27:51

Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> No cóż, sam sobie wybierasz, co do Ciebie trafia - mnie tam nie
> przeszkadza, że wątróbka jest tak blisko tego czy tamtego, a i serducho czy
> schabik również niedaleczko 333333-]

Szynka jeszcze bliżej...

--
Darek

23. Data: 2015-03-04 18:54:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Mar 2015 18:27:51 +0100, Dariusz K. Ładziak napisał(a):

> Szynka jeszcze bliżej...

Dlatego taka dobra :-)
--

XL
pewni siebie.

24. Data: 2015-03-04 21:13:26

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-04 o 18:54, Ikselka pisze:

> Dlatego taka dobra :-)

Dajcie już spokój, bo jeszcze jaroszem zostanę :-)

25. Data: 2015-03-04 21:34:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Mar 2015 21:13:26 +0100, cef napisał(a):

> Dajcie już spokój, bo jeszcze jaroszem zostanę :-)

Coooo? - a czy TY wiesz, że ta Twoja sałata i marcheweczka jak rosła, to
się przez (krowią albo co gorsza świńską) kupę przebijała i nią (o zgrozo)
pożywiała?
:-PPP

PS. Weź se lepiej już tych flaków ugotuj i nie marudź, przecież wiem, że Ci
ślinka cieknie :-))
--

XL
pewni siebie.

26. Data: 2015-03-04 22:55:32

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-03 o 23:48, Anai pisze:

> Mama mojego TŻ-ta mawiała, że świnią, która się hukała :)

Toż to zwykły, nie wymiśkowany knur.

Pozdrawiam,
MW

27. Data: 2015-03-05 00:53:21

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2015 o 22:55, wolim pisze:

> Toż to zwykły, nie wymiśkowany knur.

Możliwe, ja się aż tak na świniach i ich zwyczajach nie znam :D

28. Data: 2015-03-06 13:39:38

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 marca 2015 18:43:40 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

> [...]
pociaprana pora. Seler też tam może wiechać i Gorąco polecam !! byle jak pociaprany
korzeń imbiru.

> Flaki na rosole drobiowym, to profanacja.
> Flaki powinny być gotowane na bulionie wołowym i ta wołowina potem musi
> wylądować w zupie w kawałkach.
>
> Pozdrawiam,
> MW

To nie profanacja, ale kwestia gustu/smaku. Na kurczynie wychodzą naprawdę fajne
flaczyska. Co do kolejnego Twojego wpisu w tym temacie, w pełni się z Tobą zgadzam.
Gała muszkatołowa musi być!! Zapomniało mi się wpisać :)

Oczywistaoczywistość, Wszechwiedząca musiała ze względu na sympatję jaką mnie darzy
przyfandzolić się do zasmażki na margarynie. I przy okazji zrobić nam wykład o krowim
"in and out". A co się tyczy zasmażki na margarynie/maśle, to w ciemno stawiam
sryljon dolców, że różnicy w smaku flaków nawet Wszechwiedząca nie ma szans zauważyć.
Wiele Pań Domowych też się tutaj wypowiadało korzystając z wiedzy posiadłej z "Pani
Domu", po wszechkroć potwierdzonej przez Wszechwiedzącą.

29. Data: 2015-03-06 16:02:57

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 13:39 <s...@g...com> pisze:

> [...]
> zauważyć. Wiele Pań Domowych też się tutaj wypowiadało korzystając z
> wiedzy posiadłej z "Pani Domu", po wszechkroć potwierdzonej przez

Niepotrzebnie się czepiasz. Zwyczajnie nie zrozumiałeś, dlaczego tak
krytykujemy zasmażkę na margarynie!
To _nie_ jest kwestia smaku! Zwłaszcza we flakach, które to mają swój
swoisty smak i zapach.

Krytykujemy zastosowanie oleju roślinnego utwardzonego chemicznie!
Zasmażka na oleju jest akceptowalna nawet przez Ikselkę, ale nie na
_margarynie_ - to naprawdę zasadnicza różnica!

Trudno nam zrozumieć, kiedy ktoś _dobrowolnie_ stosuje mieszaninę
uwodornionych najtańszych olejów (w tym niezdrowego palmowego). Zamiast
zdrowego np. oleju rzepakowego, nb. tańszego od margaryny.
Zasmażka na maśle najsmaczniejsza, na oleju trochę gorsza.
Na margarynie to chyba tylko dla tych, którzy koniecznie powinni sięgnąć
dalej niż do "Pani Domu", którą tak próbujesz wyśmiać.

--
Trefniś

30. Data: 2015-03-06 16:14:20

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 6 marca 2015 16:03:06 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> Zasmażka na oleju jest akceptowalna nawet przez Ikselkę,

Skoro jest to "nawet" przez nią akceptowalne, rozumiem że postrzegasz ją jako
kuchenny autorytet.

ROTFL

Sól nie jest szkodliwa?
Flaki
Skąd Ona ma tyle czasu ?
Formowanie chleba w bochenki ciekawą metodą
Koszyki do wyrastania chleba