Re: Rodzice VS Chłopak... Co robić?!?!?!

From: "budosan2" <m...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rodzice VS Chłopak... Co robić?!?!?!
Date: Thu, 16 Aug 2001 03:43:08 +0200

nie tragizzuj z ta miloscia - mloda jestes i wielce prawdopodobne ze to nie
jest milosc twego zycia. sam mam 22 lata i widze kolosalna roznice w rozwoju
emocjonalnym ludzi miedzy 15-19 rokiem zycia z ktorymi mam kontakt
ale i od tej zasady moga byc wyjatki
kto wie czy juz bys dawno sie z nim nie rozstala gdyby nie opor
rodzicow(wiesz ten zakazany owoc)
oczywiscie mozliwe jest ze to"ta jedyna milosc zycia" a poznasz to po tym ze
bedziecie ze soba wiele wiele lat - innej mozliwosci nie ma
co masz robic?- nie wiem moge ci powiedziec co ja robie w podobnych
sytuacjach - stram sie niczego w sytuacji nie zmieniac i zobaczy do czego to
doprowadzi - wkoncu dojdzie do jakiegos pzresilenia

pozdrawiam wieczorowa pora
poczmistrz