Re: Różeniec górski - Czy ktoś to stosował?

Data: 2010-05-19 15:46:57
Temat: Re: Różeniec górski - Czy ktoś to stosował?
Od: Izabela <o...@o...eu>

On 19 Maj, 15:36, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> "Eneuel Leszek Ciszewski" ht0jkg$a...@i...gazeta.pl

> Aby było jasne -- nie przy atakach ducha duszności, ale ,,normalnie''.
> Tyle miałem nie przez 5 minut, ale tyle miałem stale, długimi tygodniami.
> Nie po sporym wysiłku typu bieganie po schodach, ale przy zwykłym,
> codziennym poruszaniu się -- chodzeniu po mieszkaniu, pisaniu itd. :)
> Najpierw nie mogłem uwierzyć, później wpadłem w panikę i zauważyłem,
> że taki stan rzeczy szybko doprowadzi mnie po prostu do śmierci (już
> widziałem w wyobraźni swój kres) ale zanim zgłosiłem się ze swymi
> [...]

Błąd. Tak wysokie tętno przez dłuższy czas
może uszkodzić serce. Nawet jeśli po
wysiłku puls jest powyżej normy to jego
anomalie diagnozuje się_również_po tym,
jak szybko wraca ono(bicie serca) do normy.
Jeśli długo -- może to być powód do niepokoju i
szukania przyczyny tej nieprawidłowości.

iza