Rozrywkowo...

201. Data: 2017-06-23 19:48:06

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 12:14, pinokio pisze:

> Wierzysz w komunizm

Nie w to co fałszywa propaganda przedstawia jako komuszyzm.

> Właśnie, gdybyś żył przed 19 wiekiem to byś nie miał swoje wiary

Ale wiara w Równość Wolność Braterstwo by była. Wartości uniwersalne i
akuratne na każdy okres w dziejach ludzkości.

202. Data: 2017-06-23 19:48:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 19:47, Trybun pisze:
> Pomagają człowiekowi łatwiej przebrnąć czas egzystencji. Myślę że
> wierzącym łatwiej zarówno żyć jak i umierać.

Ważne jest tez zachowywanie przykazań

203. Data: 2017-06-23 19:49:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 14:12, Pszemol pisze:
> "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
>
> Nie odrzucasz Zeusa ani Thora? Ani niewidocznych leśnych krasnali?
> A jak się objawia to, że nie odrzucasz ich istnienia w praktyce?
> Czy zrobiłeś cokolwiek co byłoby spowodowane ich potencjalnym istnieniem?

Jasne że nie, nie mam żadnych podstaw aby to odrzucać. Jest tyle
kluczowych pytań bez odpowiedzi że tylko zarozumiałą głupotą by było
odrzucać czyjeś wierzenia, nie mając żadnej pewności że to akurat oni
mają rację.
Jak to się objawia? - Po prostu tego nie kwestionuję. I wierzę w
świadomego Stwórcę/Stwórców, to jak Go/Ich kto nazywa to już dalszy plan.

> Dokładnie tak. Chiron i XL gdyby urodzili się w Syrii to mieliby
> dziś AK47 w ręce i byliby bardzo aktywnymi Talibanami...

Pewnie tak...

204. Data: 2017-06-23 19:49:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 19:48, Trybun pisze:
> Ale wiara w Równość Wolność Braterstwo by była. Wartości uniwersalne i
> akuratne na każdy okres w dziejach ludzkości.

Tak i pomordowali wielu, choć nie tak jak komuniści

205. Data: 2017-06-23 19:50:09

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 14:33, XL pisze:

> Chrystus też pojawił się w określonym czasie i miejscu.
> Tak miało być.

Toż to jakiś fatalizm a nie prawdziwa Wiara, no bo skoro wszystko jest
już zapisane...

206. Data: 2017-06-23 19:51:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 19:49, Trybun pisze:

> Pewnie tak...

JA urodziłem się za komuny a nie zostałem komunistą, więc w kraju
muzułmańskim miałbym niesmak do islamu, choć nie wiem czy zdobył bym się
na otwarty sprzeciw.

207. Data: 2017-06-23 19:51:53

Temat: Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 14:56, Chiron pisze:

> Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> A kiedy się ktoś zabijał w imieniu religii? Po pierwsze- to nie wiemy,
> czy się zabijał czy nie. No i od kiedy. Dajmy na to żydzi od zawsze
> traktowali każdego innowiercę jako nieczystego. Rzymianie zaś
> pozwalali wyznawać każdą wiarę- byle nie w ukryciu, co chyba
> zrozumiałe. Aha- no i śmiercią bywało karane bycie ateistą.
> Podaj konkretny przykład, o co Ci chodzi z tym zabijaniem się w imię
> religii. Chyba, że masz na myśli islam- współcześnie
>
> --
> Chiron

W Średniowieczu.

Nie mam tu wcale na myśli Islamu. Na pewno nie można tego nazwać
zabijaniem ze względów religijnych. Zdaje się że w te "muzułmańskie"
utarczki to ich wzajemnie waśnie na przeróżnym tle i z prawdziwą wojną
religijną mają niewiele wspólnego.

208. Data: 2017-06-23 19:52:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 14:58, Chiron pisze:

> Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> Czyli- krótko i na temat: "Boże, jeśli istniejesz- to zbaw moją duszę-
> jesli ją mam". No cóż- przynajmniej szczerze.

Nie, to nie na tym polega. Takie a nie inne postrzeganie świata nie
bierze się z jakichś potrzeb, a spowodowane jest tym że ktoś mnie
wyposażył w rozum. To właśnie on nie pozwala mi się przyłączyć do "ludzi
wiary", ani do ich krytykantów.

> Przypadek!? A co to za zwierzę? Nie pojawiłem się tu i w tym czasie
> psipadkiem. Poza gramatyką- nie istnieją przypadki.
>
> --
> Chiron

Znowu Ikselko podobny fatalizm. Nie ludzie z możliwościami wyboru, a
ktoś skazany, przez moce od was niezależne..

209. Data: 2017-06-23 20:15:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 19:45, andal pisze:
> [...]
3%B3j_Ameryki

> nie jestes pewien i sie dopytujesz ?

A czego nie zrozumiałeś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

210. Data: 2017-06-23 20:17:55

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> M.in. te. Czemu konstruktywnemu dla Boga, czy wiernego ma służyć to "nie
> cudzołóż", czy "nie kradnij", mimo tego że człowiek aby przetrwać musi
> kraść?

Wyobraź sobie kodeks karny, w którym by nie było spenalizowanej kradzieży.
No i społeczeństwo takim kodeksem się posługujące. Widzisz to oczyma
wyobraźni?

--
Chiron

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia