Rozrywkowo...

271. Data: 2017-06-24 22:39:58

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 19:49, pinokio pisze:

> Tak i pomordowali wielu, choć nie tak jak komuniści

A mało to psycholi, którzy pod sztandarami (w zasadzie dowolnej)
wartości mordowali ludzi? Chrześcijanie, islamiści...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

272. Data: 2017-06-24 22:43:50

Temat: Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 24 czerwca 2017 18:05:29 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Tylko tam komieniują ofiarę

A to jest już wypaczenie tego, co Mahomet mówił.
Chyba, że łapie się na fałszywe oskarżenie o cudzołóstwo, które jest karane
u nich śmiercią.

273. Data: 2017-06-24 23:17:49

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jun 2017 22:39:58 +0200, Kviat wrote:

> A mało to psycholi, którzy pod sztandarami (w zasadzie dowolnej)
> wartości mordowali ludzi? Chrześcijanie, islamiści...
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

masz racje! nie malo

a ty uwielbiasz religiantow

a gdybys mogl robilbys to samo

w imie bezzwartosci/ateizmu

274. Data: 2017-06-25 09:37:15

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-24 o 10:36, Chiron pisze:

> [...]
> temat, że religia dzieli ludzi. A przecież raczej tak nie jest. Bez
> religii nie da się żyć. Na danym terenie może obowiązywać tylko jedna
> etyka- inaczej nie byłoby możliwe sprawowanie władzy. Jak wyobrażasz
> sobie sądownictwo? No wiem, Niemcy już próbują. Jak będa sądzić
> muslima, to sędzia wyjmie prawo szariatu- przeczyta- i według niego
> będzie go sądzić. Tyle, że to powoduje pewne perturbacje na ulicy. No
> bo na przykład taki głupi, biały szwab za cholerę nie chce pojąć,
> dlaczego musi płacić muslimowi dżizję- na co tamten, zgodnie z

Oczywiście że zdarzały, jednak nie w naszym rejonie. ale wojny na tle
religijnym też miały miejsce. Nie można wojny miedzy wyznawcami
Hinduizmu a Islamistami w połowie XXwieku nazwać inaczej niż autentyczna
wojna religijna.

Da się żyć bez religii, jednak będzie to życie uboższe pod każdym względem.

I daj spokój z tym oskarżaniem Islamistów o wszystko co najgorsze. Gołe
fakty świadczą że to my Biali jesteśmy ci źli. Powiedz, ale tak szczerze
- potępiłeś Reagana o zrównanie mieszkalnej dzielnicy Bejrutu razem z
zawartością?

Druga sprawa - dlaczego tak bezgranicznie wierzysz że zamaskowana postać
z nożem w ręku nad kimś klęczącym to Arab? I na podstawie tego nie tylko
oskarżasz ale i wydajesz wyroki?

Nie jestem nadmiernie strachliwy, ale wasze - prawicowców poglądy i styl
bycia przyprawiają mnie o to że dosłownie włosy stają mi na głowie.

275. Data: 2017-06-25 09:38:20

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-24 o 11:03, pinokio pisze:

> Nie musi, złodziei jest mniejszość

Ale przecie każdy człowiek kradnie. Widziałeś kogoś kto potrafi coś
zrobić z niczego - bo tylko kogoś takiego nie można by nazwać
złodziejem, bo posiada autentycznie własną rzecz.

276. Data: 2017-06-25 09:39:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-24 o 10:37, Chiron pisze:

> Kodeks karny bierze się z etyki, a ta- z religii, która jest na danym
> terytorium.
>
> --
> Chiron

I ta etyka pozwala jednemu mieć tys hektarów ziemi a drugim żebrać u
niego o pracę? Ten 'ziemianin" urodził się z tysiącem hektarów czy
zwyczajnie okradł tych co to muszą go prosić o utrzymanie? Taki porządek
tego świata to dzieło boże?

277. Data: 2017-06-25 09:40:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-24 o 10:44, XL pisze:

> Obraźliwe jest to, że coś deprecjonująco twierdzisz, a nie masz argumentów.
> Więc dawaj te "zbyt radykalne" przykazania, których TY nie mógłbyś
> wypełnić.

No masz przecie te dwa przykłady - "nie kradnij", o ile oczywiście ktoś
jest w stanie pojmować znaczenie tego terminu. Ja kradnę bo inaczej nie
przeżyję "Nie cudzołóż", a to niby dlaczego? Dwoje chętnych ludzi - a tu
stop - nic z tego bo nie wolno.. Jak niby miałbym się oprzeć wdziękom
ponętnej blondynki..

Sama widzisz że zmuszasz mnie do pisania tego czego ja nie chcę pisać.
Nigdy bym sobie nie wybaczył gdyby ktoś wierzący na podstawie tego co ja
napisałem zaczął wątpić.

278. Data: 2017-06-25 09:42:45

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-24 o 11:01, XL pisze:
> To oni te wszystkie filmy z Francji, Niemiec i wiadomości o gwałtach o
> napadach spreparowali??? Zamach w Manchesterze - też PiS???? Wow,
> zdolniachy!

Polska, kraj praktycznie bez uchodźców z tamtych rejonów. Jakiś tydzień
temu słyszę z pewnych źródeł o ilości ZGŁOSZONYCH gwałtów. Coś ponad
6tys zdarzeń. Pytam - dlaczego qrwa nikt z tych "obrońców Polaków" o tym
nie mówi i nie wypowiada gwałcicielom otwartej wojny?

> Przecież właśnie Ty z tej obrony najbardziej korzystasz - bo tak jak ja
> zyskujesz bezpieczeństwo, a dodatkowo możesz wyrażać swoje spolegliwe wobec
> niewdzięcznego bydła poglądy, wcale nie musząc ich udowadniać SWOIM
> postępowaniem, mając luksus bycia lepszym od większości Polaków bez żadnych
> kosztów - wystarczy że gadasz.
>
> Gdybyś naprawdę sądził, że goszczenie ich jest takie fajne, miałbyś już
> dawno przynajmniej po jednym śwarnym "uchodźcy" w każdym pokoju,
> zapewniając im wikt, opierunek i dziewczyny.
> No ale może niesłusznie Cię krytykuję - to ilu zaprosiłeś i utrzymujesz
> [...]

Na razie to mi ci "moi obrońcy" sprawili tylko tyle że nie mogę przez
telefon rozmawiać swobodnie.

Nie, nie jest fajne ich goszczenie, ale jeżeli mamy jakiś honor to nie
pozostaje nic innego jak solidarnie przyłączyć się do odciążenia Włoch i
Grecji z ich problemu.
Aż wstyd żeby inni musieli nas dyscyplinować w tak prozaicznej sprawie
jak okazanie, okazywanie człowieczeństwa.

279. Data: 2017-06-25 09:43:33

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-24 o 11:05, pinokio pisze:

> Choćby ciebie, takiego który odrzuca przykazania,
> no i z tego odrzucania musi wyniknąć zlo

Przepraszam - tylko niektóre.

280. Data: 2017-06-25 09:43:58

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-24 o 10:39, XL pisze:

> Jak to się wg Ciebie kłóci z "prawdziwą Wiarą"?

Nie ma możliwości wyboru.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia