Rozrywkowo...

261. Data: 2017-06-24 11:54:39

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirko <v...@k...pl> wrote:
> Użytkownik "Chiron" <c...@t...ja> napisał w wiadomości

> Jak zwał, tak zwał.
> Niech sobie dbają o to ciało, ale nie powinni wymuszać (poprzez Parlament)
> to również
> na pozostałych. Jest to niemoralne, wykorzystują uzależnienie
> od narkotyku.

Jesteś uzależniony?

262. Data: 2017-06-24 15:56:50

Temat: Re: Rozrywkowo... wymyślił boga.
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@t...ja> napisał w wiadomości

> To zależy od człowieka.
> Jeden sam wymyślił boga dla siebie, drugiemu inni
> opowiedzieli o bogu i on przyjął tego boga jako swojego.

A o tym, że ktoś może dostrzegać i odczuwać Bożą Obecność- pewno nie
słyszałeś?

--
Chiron

263. Data: 2017-06-24 16:00:48

Temat: Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "andal" <a...@a...org> napisał w wiadomości

3%B3j_Ameryki

> Dzisiaj mogę o tym mówić tylko dlatego, że utarto nosa watykańskim
> właścicielom boga
> i zabrano im część władzy. Niestety, wielu ludzi zostało zamordowanych
> z inspiracji Watykanu tylko dlatego że smieli mieć inne poglądy niż
> Watykan.

Właściciel Boga? Dlaczego tak piszesz? Wielu ludzi zamordowano z inspiracji
Watykanu- no to konkretnie proszę- konkretne wydarzenia historyczne i
konkretni ludzie.

--
Chiron

264. Data: 2017-06-24 16:04:14

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@t...ja> napisał w wiadomości

> Nie w tym rzecz żeby wyeliminować religię.
> Rzecz w tym żeby religia nie była źródłem niezgody/nienawiści.
Oprócz uroszczeniowych religii: islamu i judaizmu- jakie jeszcze wywołują
niezgodę i nienawiść? No tak, scientyzm pewno też. Proponujesz je
spenalizować?

> Być może wyeliminowanie znaków i symboli z przestrzeni
> publicznej poprawiło by sytuację.
Wręcz przeciwnie. Lubisz innym coś zakazywać / nakazywać? Chyba tak, jak
widać z tego, co piszesz.

> Właściciele boga nie zamierzają uspokajać nastrojów.

Oświeć mnie- kto jest właścicielem i o jakim "bogu" piszesz?

--
Chiron

265. Data: 2017-06-24 16:22:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"andal" <a...@a...org> wrote in message

> jestes tu z przymusu ?

Oczywiście że nie, czy dobrze się czujesz?

266. Data: 2017-06-24 16:34:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Coraz lepiej. W czym Ci przeszkadzają?

Udajesz czy naprawdę nie wiesz?

> W sensie naukowym? Nie jest i być nie musi.

Co to znaczy w sensie naukowym? A jest logiczna w innym sensie?
Znasz kilka znaczeń bycia logicznym?

> Zwykle twierdzisz, że chodzi Ci o niewtrącanie się Kościoła do życia
> innych oraz publicznego, ale dyskutujesz na zupełnie inny temat, np.
> oczekujesz udowadniania, uzasadniania religijnych dogmatów.

Raczej ironizuję ich bezsensowność i używanie do manipulacji Wami.

> Czyli w zasadzie każdego, kto napisze książkę można by o takie intencje
> posądzić.

Chyba że książkę będzie rozdawał za darmo.

> Bez sensu - w jednym zdaniu mi piszesz, że wspomnienia z życia obozowego
> nie przystają do dzisiejszej rzeczywistości, a jak ja Ci na to odpowiadam,
> że w trudnych sytuacjach ludzie bywają także dziś, chociaż nie tak masowo
> i nie dokładnie takich samych oczywiście, ale pewne analogie można
> zauważyć, to z kolei nie podoba Ci się zachowanie "jak trwoga, to do Boga"
> (o tym poniżej). Tak możemy się kręcić w kółko.

No bo jednak jest różnica "być w trudnej sytuacji", np. stracić pracę
czy ktoś Ci bliski umiera a jest różnica być zesłanym do obozu śmierci
z całą swoją rodziną. Ciężko porównywać reakcję człowieka w sytuacjach
ekstremalnych i przykładać ją do problemów życia codziennego.
I jeśli jedno i drugie miałoby być zachętą do wiary to nie widzę sensu.

> Po pierwsze - to żadna moja teologia. Na marginesie - spójrz w słowniku,
> co to jest teologia.

A czyja? Powiedz mi coś więcej o tym co Ty właściwie wyznajesz.

PWN: Teologia:
"nauka o Bogu, jego naturze i relacji do świata i ludzi, odrębna dla każdej
religi"
Co Ci się nie zgadza?

> Po drugie - to raczej tak nie działa "jak trwoga, to do Boga." Jeśli nie
> wierzysz, to wiara w sytuacji kryzysowej Ci nie pomoże, bo niby jak?
> Nie wytrzaśniesz jej nagle znikąd.

A jak działa?

> Po trzecie - a nawet jeśli to tak właśnie miałoby działać, to co Ci
> właściwie to przeszkadza, że komuś w czymś pomoże nawet na takiej
> zasadzie? Ubędzie Ci czegoś? ;)

Nie.

> Po czwarte - nikogo nie zachęcałam do niczego poza ewentualnie
> przeczytaniem książki. Ale przecież musu nie ma.

Nie udało Ci się, niestety. Książka brzmi dla mnie za bardzo odjechana.

> A teraz jadę na wakacje. Trzymaj się.

Trzymam się. Miłych wakacji.

267. Data: 2017-06-24 16:55:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-24 o 16:00, Chiron pisze:

> Właściciel Boga? Dlaczego tak piszesz? Wielu ludzi zamordowano z
> inspiracji Watykanu- no to konkretnie proszę- konkretne wydarzenia
> historyczne i konkretni ludzie.

Do szkoły nie chodziłeś? Książek nie czytasz?
Mało to ludzi spłonęło na stosach i zginęło w wojnach religijnych z
imieniem boga na ustach?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Aleksander_VI

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

268. Data: 2017-06-24 17:46:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 24 czerwca 2017 10:36:57 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> No wiem,
> Niemcy już próbują. Jak będa sądzić muslima, to sędzia wyjmie prawo
> szariatu- przeczyta- i według niego będzie go sądzić.

Całkiem dobry pomysł.
Jak nachodźca zgwałci - ukamienować.

269. Data: 2017-06-24 18:05:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2017 o 17:46, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Całkiem dobry pomysł.
> Jak nachodźca zgwałci - ukamienować.

Tylko tam komieniują ofiarę

270. Data: 2017-06-24 18:22:22

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Całkiem dobry pomysł.
> Jak nachodźca zgwałci - ukamienować.

Które prawo trzeba zastosować do katolickich księży pedofilów?

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia