Re: Rozwiązywanie konfliktów

Subject: Re: Rozwiązywanie konfliktów
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Aiua40 <s...@g...com>
Date: Sat, 22 Apr 2017 16:17:51 +0200

W dniu 2017-04-22 o 16:06, LeoTar Gnostyk pisze:

> Nie, po prostu była bliżej i była błyskotliwa.

błyskotliwa rozumiem, ale co to znaczy że była bliżej? ciała czy ducha?

> Tak. Nie chciałem zostawić mojej pierworodnej córki, ale czułem się
> również zobowiązany wobec Teresy.

po ile lat wtedy mieliście?

> Tam nie ma nikogo poza Świadomością.

nie ma świadomości bez ciała.

> Druga. Wtedy jeszcze tylko konkubina.

w sumie porzucenie żony i dziecka to ty też masz swoje za paznokciami.
tylko wiadomo, jak to w twojej mniemanologii stosowanej wszystko co złe
z kobiety wyssałeś więc summarum i tak nawet o własne głupstwa życiowe
obwinisz tylko kobiety. i co tu z tobą gadać jak ty mizogin jesteś :-)

> Ale jakże to prawdziwe... I powszechne...

jakie drzewo takie owoce. :-)

> Chcesz sprawdzić?! :-D

manipu-handlujesz obietnicami? czyżby włączyła się twoja kobieta? :-D
poskrom ją! ;-)

> Twojej wyobrazni może braknąć... ;-)

nie wątpię, od wyrazu twarzy począwszy... :-D