Zrobili nowe - cos, jak Avatora a ja pamietam to tak:

291. Data: 2010-01-28 20:06:51

Temat: Re: Dalej w temacie - czyli, nie na temat:
Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:2foer6k14t4p.1g50f3da8hent.dlg@40tude.net...

> 70 lat to tylko mgnienie w historii ludzkości. Ważne jest, co ze sobą
> przyniosły, a raczej co ludziom zabrały. Z tego względu absolutnie nie
> można nazwać jej sukcesem - ani Lenina, ani czyimkolwiek, zważywszy
> następstwa, które jesczze bedą się ciągnac całe pokolenia homo
> sovjeticus...

> Na szczęście wcześniej zmarł na syfilis.

Może na syfilis. Może na towarzysza Stalina.
Ze względu na tegoż towarzysza śmierć Lenina,
być może przedwczesną, można śmiało uznać za
prawdziwe nieszczęśćie.

A owo "był blisko" dotyczyło stwierdzeń
przedpiścy, że Lenin poniósł klęskę, bo miał
całkowicie chybioną koncepcję człowieka.
Klęska Lenina jest dość problematyczna, ale
przedpiścy dobrze pasowała do wizji.

292. Data: 2010-01-28 20:44:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Jan 2010 21:06:51 +0100, Maciej Woźniak napisał(a):

> A owo "był blisko" dotyczyło stwierdzeń
> przedpiścy, że Lenin poniósł klęskę, bo miał
> całkowicie chybioną koncepcję człowieka.
> Klęska Lenina jest dość problematyczna, ale
> przedpiścy dobrze pasowała do wizji.

Lenin nie miał żadnej swojej koncepcji - przywieziony w zaplombowanym
wagonie realizował w Rosji "czyjąś", dokłądnie obliczoną na rozłożenie na
łopatki Wielikoj Rassiji. W tym sensie odniósł sukces. Zdecydowanie.
--

Ikselka.

293. Data: 2010-01-28 21:52:54

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lenin nie miał żadnej swojej koncepcji

Niechęć do tego typa Cię zaślepia.
Ale to Twoja sprawa.

294. Data: 2010-01-28 22:46:39

Temat: Re: Rzezba w gownie
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "narciasz" <n...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
"kiwiko" wrote:

> hihi, niesamowite...
> może powinnam przynieść ze sobą rękawice? Albo już po wszystkim zająć się
> rannymi? Jestem bardzo opiekuńcza, ale to duzi chłopcy i zakładam, że
> wiedzą
> co robią ;)
>
> kiwiko

Przypomniala mi sie "Cavalleria rusticana" - tlumaczona jako:
"Rycerskosc wiesniacza".

Oni, pisza nowe Libretto. Niech pisza.

Istota "Psychuszki" sa perly znajdywane w gownie (autor nieznany)

Historia szla mniej wiecej tak. Niejaki de Renal wybrany zostaje na
kierownika Psychuszki. W zasadzie przez aklamacje.
Kolektyw grupy - udac sie ma na polow perel, no i - chociazby z tego
powodu - kierownik jest potrzebny, aby kierowal procesem oddzielania
perel od... - tej drugiej substancji.
Oprocz kierownika niezbedna jest takze kaplanka: proces polowu perel
wymaga koncentracji sil nie tylko fizycznych, ale i duchowych.
Rekrutacja wylania niejaka Kiwiko. Zadaniem Kiwiko bedzie samotne
zanoszenie modlow i pien - podczas - gdy gremia psychuszki zajete beda
odlowem perel.
- Oprocz tego, pod zadnym pozorem Kiwiko nie wolno sie ryćkać
(ryc'kac' - copyright A.Waligorski), co jest akurat najtrudniejszym
wymogiem, albowiem wykazuje ona ku temu sklonnosci i predyspozycje.
Grozny starzec Prawusek odbiera od Kiwiko sluby czystosci - klamka
zapadla!

W miedzyczasie trafia na grupe niejaki narciasz w ktorym glomb,
rozpoznaje przyjaciela z lat mlodosci. Narciasz nie lowi perel,
zajmuje sie natomiast mysliwstwem. Co ktory polglowek sie wychyli i
napisze cos glupiego, narciasz odstrzeliwywuje delikwenta,
humanitarnie acz nie bardzo skutecznie. Krwawi pozniej taki jelop z
drugim niemozebnie.

Przyjaciele bardzo przezywaja ponowne spotkanie, cieszac sie soba i
spiewajac na ta okolicznosc solo i w duecie. Jak mozna sie jednak
domyslec, zarowno narciasz jak i glomb maja chec zapylic Kiwiko. Ta,
wybiera - rzecz jasna - mysliweczka bardzo szwarnego. Glomb, ze
skrwawionym sercem usuwa sie w cien.
Szczescie kochankow nie trwa jednak dlugo.
Zawistny (tez chcialby poryckac!) ender, donosi na Kiwiko Prawuskowi.
Potworny starzec wpada w gniew: skalana kaplanka oznacza nieudany
odlow perel - wzmozony wysilek calej grupy poszedl znow psu w dupe
(chcielismy jak najlepiej, a wyszlo jak zwykle).
Zdemaskowani kochankowie zostaja napietnowani przez kolektyw i
ogolnie... - robi sie nieciekawie.

Aby odwrocic uwage od Kiwiko i narciasza - Prawusek rozpala
namietnosci grupowiczow kwestia zydowska (parchy).
Spisek sie udaje: Psychuszka plonie, padaja sofizmaty, goreje lej
logorei - a tym czasem - kochankowie, uciekaja lodzia ku swojemu
szczesciu.
Wystrychniety na dudka (a wydutkana na strychu Kiwiko) Prawusek
rozkazuje zabic Glomba: wyrok wykonuje Robal (czy skutecznie?), stajac
sie w ten sposob nastepnym kierownikiem Psychuszki.

Na koncu chwyta jeszcze za serce finalowy tercet: dogorywajacy glomb
nuci cicho lezac na plazy, a jego glos laczy sie z glosem
odplywajacych kochankow.
Kurtryna.

Ps. Zaczerpniete, z "Polawiaczy Perel"

Harry_potem

jesteś słodki :)

kiwiko

295. Data: 2010-01-28 23:27:52

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 28, 5:46 pm, "kiwiko" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Na koncu chwyta jeszcze za serce finalowy tercet: dogorywajacy glomb
> nuci cicho lezac na plazy, a jego glos laczy sie z glosem

Daj buzi...
- Poprosze z jezyczkiem. Dasz?

Lubie dziewczyny z intelektem - co nie znaczy ze innymi gardze - O
nie!
Otoz nie wszystko to, co widzimy, bywa zlotem a jedynie tym, co sami
chcemy sami zobaczyc - wiec...?

Caluj... - i przestan sie martwic co bedzie jutro.

296. Data: 2010-01-29 16:04:56

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "narciasz" <n...@g...com> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...

297. Data: 2010-01-29 19:42:50

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chcemy sami zobaczyc - wiec...?
>
> Caluj... - i przestan sie martwic co bedzie jutro.

ok, już się nie martwię
strasznie jesteś fajny :)

kiwiko

298. Data: 2010-01-29 22:50:44

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
> Sprawiasz, że zaczynam czuć substytut szacunku do idiotów.
> Trudno to sobie wyobrazić, ale kto wie,
> może ktoś kiedyś sprawi, że i ty się doczekasz ;-)
> ENder

lepiej nic sobie nie wyobrażaj ;)

kiwiko

299. Data: 2010-02-02 17:52:01

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Atojajuż nie wiem, pomyslę o tym jutro, bom taka spiąca :-)
> --
> Ikselka.

Więc są dwie NATURY
1. ta, którą się odkrywa
2. ta, którą się wymyśla
Tak? :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

300. Data: 2010-02-03 15:30:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Feb 2010 18:52:01 +0100, Robakks napisał(a):

> Więc są dwie NATURY
> 1. ta, którą się odkrywa
> 2. ta, którą się wymyśla

Wymyśla się coś tylko na podstawie odkryć...
--

Ikselka.

Ogolnie...
pytania Robakksa - PARADOKS
OT samo życie.
Manorexia.
Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"