Re: Sataniści i inni ekstremiści.

From: "zenek" <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Sataniści i inni ekstremiści.
Date: Sat, 25 Mar 2006 12:06:04 +0100

Troche sie rozpisałeś. Ja powiem jedno. Satanizm to nie czczenie szatana
i jakies tam rytuały. Poprostu w satanizmie wierzy sie w człowieka, w swoją
własną siłe, nie ma Boga ani szatana, jestem Ja, który rządzi swoim życiem i
mam nad nią pełną kontrolę. A te filmy i inne pierdoły, które pokazują i
próbują definiować, to jest poprostu dewiacja i jakaś dziwna odmiana
"satanizmu", szukanie sensacji, tajemniczość, cholera go wie. Ale jak juz
powiedziałem, satanizm prawdziwy, sam w sobie jest tak jak napisałem wyzej.
Niedawno była audycja w trojce o satanizmie i ciągle poglad rytuałów jest
wałkowany przez media, natomiast osoby które wypowiadały sie na temat
satanizmu i były z nim zwiazane nie miały nic wspoółnego z obrzedami i
promowanym obrazem przez media. Wypowiedziano sie również na temat black
metalu, że zespoły te sa satanistyczne. To jest poprostu biznes. Znam troche
ten światek "satanistów", mają rodziny, dzieci, cieszą sie poprostu życiem,
nikomu nie robiac krzywdy.