Re: Sernik mi się nie udał

Data: 2011-11-04 20:27:05
Temat: Re: Sernik mi się nie udał
Od: " Ania Glińska" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

Witam.

Przesyłam inny przepis na sernik, który zawsze wychodzi:
&#8222;SERNIK ZE ŚMIETANĄ&#8221;

Ciasto:

- 2 szklanki mąki
- 25 dkg masła roślinnego lub margaryny
- 2 żółtka
- 2 łyżki cukru
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- jak będzie za twarde to dodać śmietany kwaśnej

Ser:
- 1 kg sera
- 10 jajek
- 0,5 l kwaśnej śmietany
- 30 dkg cukru pudru
- 3 łyżki mąki zwykłej
- 1 budyń śmietankowy

Żółtka utrzeć z połową cukru dodać śmietanę, ser, wymieszać. Dodać mąkę i
budyń. Białka ubić z druga połową cukru i dodać do masy serowej. Delikatnie
wymieszać, wylać na ciasto.