Re: Sernik z Marsa

From: "Panslavista" <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Sernik z Marsa
Date: Sun, 19 Dec 2010 11:08:40 +0100

"medea" <x...@p...fm> wrote in message
news:4d0dc89e$0$27044$65785112@news.neostrada.pl...

> Wszystko jedno. Te serki typu "sernikowe" (czyli wstępnie mielone) tak
> samo reagują na mikser niestety.
>
> Ewa

Lepiej mieć dobre źródło na ser twarogowy biały i kupić w Hortmaszu
najmniejszą praskę do owoców (niestety - trzeba mieć osobną do owoców i
osobną do nabiału...
Praski - linki:
http://www.hortmasz.com.pl/prasy_do_owocow_rozdrabni
acze.php4
http://www.browamator.pl/szczegoly.php?grupa_p=6&prz
edm=4191773
http://www.biowin.com.pl/?bio=1&str=4&grupa=3&podgru
pa=19&produkt=383&session=fd32ce6e2261811a49c040ffef
feb90b

Można też zrobić improwizorkę :-) - dwie deseczki ~60cm, ser w woreczku,
ścierce lnianej, pieluszce tetrowej odkudlonej włożyć pomiędzy te deski i na
końce nawinąć po dętce rowerowej. Gdy zrobi się luz nawinąć jeszcze jedną
pętlę...