Siedźcie w domach, PROSZĘ.

51. Data: 2020-03-17 19:51:44

Temat: Re: Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> A co niby się zmieniło? - infekcja drobnoustrojowa na tym samym polega
> bez względu jak te drobnoustroje nazwiemy.

,,Polega" na namnażaniu i ... infekcji. Jednak z (korona)wirusami jest o
tyle inaczej, że tutaj nic dwa razy się nue zdarza, gdyż mutują poziomo i
pionowo. Znaczy - między jednym a drugim zarażonym oraz między jednym a
drugim rzutem na populację.

> Reguła jest jedna - na wirusy
> nie ma lekarstwa w katalogach medycznych. (...)

To reguła tylko na tę chwilę.
https://zdrowie.wprost.pl/koronawirus/10302627/lek-p
rzeciwko-koronawirusowi-juz-w-fazie-testow.html

https://www.google.pl/amp/s/nt.interia.pl/raporty/ra
port-medycyna-przyszlosci/medycyna/newsamp-nowy-lek-
do-walki-z-wirusami,nId,4313465

I wpadł mi gdzieś w oko artykuł nt. testów ,,leku" tak niekonwencjonalnego,
że wręcz na granicy science fiction. Nie powtórzę dokładnie, ale droga
podania tradycyjna czyli doustna - i na tym konwencjonalność się kończy.
Dalej jest jak w Gwiezdnych Wojnach, gdzie kosmosem jest organizm :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

52. Data: 2020-03-17 19:52:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> a tego nie wiem, ale moje wino zniknelo ze sklepu

Tanie wino tak ma. Kupuj dobre, albo rób dobre sam.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

53. Data: 2020-03-17 20:04:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 18:52, XL pisze:

> Tanie wino tak ma. Kupuj dobre, albo rób dobre sam.

chcialbym ci dociac ale naprawde mam zajebisty nastroj, cabernet
sauvignan zapewne rozni sie cenowo w zaleznosci od hotelu, jednakoz
nawet to najtansze polecam, a jakie cuda czyni z wolowina

--
gazebo

54. Data: 2020-03-18 01:04:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> chcialbym ci dociac ale naprawde mam zajebisty nastroj, cabernet
> sauvignan zapewne rozni sie cenowo w zaleznosci od hotelu, jednakoz
> nawet to najtansze polecam, a jakie cuda czyni z wolowina

Sauvignon - jeśli już.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

55. Data: 2020-03-18 09:47:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 00:04, XL pisze:

> Sauvignon - jeśli już.

no widzisz, ty tez zdanzasz :]

--
gazebo

56. Data: 2020-03-18 10:01:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
> (...)
Coś mówiłeś do mnie? Nie słyszę! Nie trudź się więcej.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

57. Data: 2020-03-18 10:27:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 09:01, XL pisze:
> Coś mówiłeś do mnie? Nie słyszę! Nie trudź się więcej.

mialbym sobie odmowic tego szczescia? zapomnij

--
gazebo

58. Data: 2020-03-18 11:11:43

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2020 o 19:51, XL pisze:

> [...]
> tyle inaczej, że tutaj nic dwa razy się nue zdarza, gdyż mutują poziomo i
> pionowo. Znaczy - między jednym a drugim zarażonym oraz między jednym a

Ale nie widzę przeciwwskazania dla alkoholu jako głównego elementu
lekarstwa..

> [...]
> podania tradycyjna czyli doustna - i na tym konwencjonalność się kończy.
> Dalej jest jak w Gwiezdnych Wojnach, gdzie kosmosem jest organizm :-)

To tylko jedna z opinii (których naprawdę dużo),. jakieś parę dni temu
słyszałem na własne uszy opinię jakiegoś wysokiego urzędnika WHO że
szczepionka będzie gotowa za ... - 18 miesięcy, skąd, z czego taka
prognoza wie chyba tylko on.

59. Data: 2020-03-18 12:25:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> słyszałem na własne uszy opinię jakiegoś wysokiego urzędnika WHO że
> szczepionka będzie gotowa za ... - 18 miesięcy, skąd, z czego taka

Chińczycy i Amerykanie JUŻ testują szczepionki.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

60. Data: 2020-03-18 13:14:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

rzeciwko-koronawirusowi-juz-w-fazie-testow.html

port-medycyna-przyszlosci/medycyna/newsamp-nowy-lek-
do-walki-z-wirusami,nId,4313465

> Chińczycy i Amerykanie JUŻ testują szczepionki.

Tylko że to trwa najdłużej. Potem jeszcze długi proces rejestracji. I
jeszcze produkcja, dystrybucja.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Kviat widzów TVN ?