Siedźcie w domach, PROSZĘ.

71. Data: 2020-03-18 18:56:51

Temat: Re: Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> CHINSKIE A MY ZYJEMY GDZIE INDZIEJ
> POZA TYM KLAMIESZ

https://kobieta.wp.pl/kobiety-z-malymi-stopami-sa-ba
rdziej-atrakcyjne-dla-mezczyzn-5982388060934785a

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

72. Data: 2020-03-18 18:57:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> SZCZESLIWI

Lubię uszczęśliwiać ludzi.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

73. Data: 2020-03-18 19:04:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 17:56, XL pisze:

> https://kobieta.wp.pl/kobiety-z-malymi-stopami-sa-ba
rdziej-atrakcyjne-dla-mezczyzn-5982388060934785a

halluksy sobie wylecz
https://polki.pl/zycie-gwiazd/newsy,aktorki-z-wielki
mi-stopami-gwiazdy-ktore-maja-duze-stopy,10019109,ga
leria.html

--
gazebo

74. Data: 2020-03-18 19:05:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

--
gazebo

75. Data: 2020-03-18 21:49:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Lubię uszczęśliwiać ludzi
---
Kiedy zaczynasz chodzic boso PO ogrodzie? od Wielkanocy? ;)
Muszecie w KOncu przed KOncem Cie odwiedzic i to zobaczyc... :P
Pisz mi adres na priva... ;)

76. Data: 2020-03-18 22:24:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ale to nie kwestia wudy co wygrzania siem z rozszerzonymi naczynmi wiec
> i wyPOcenia. Sauna rownie dobra a efektow ubocznych zatrucia brak.
> W koncu alkohole to trucizny jakkolwiek nie patrzec.

Wóda pozwala lepiej się wygrzać. Na każdą infekcję wóda to lekarstwo.
---
Niestety POtwierdzone jest ze pryjmowana doustnie/dozylnie POwaznie
obniza odPOrnosc... ;)

77. Data: 2020-03-18 22:29:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Lubię uszczęśliwiać ludzi
> ---
> Kiedy zaczynasz chodzic boso PO ogrodzie? od Wielkanocy? ;)

Wcale. Żmije się zdarzają, jak to w lesie.
Pies je odstrasza, ale mi ich żal.

> Muszecie w KOncu przed KOncem Cie odwiedzic i to zobaczyc... :P
> Pisz mi adres na priva... ;)

Przed KOncem czego?
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

78. Data: 2020-03-19 08:14:53

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2020 o 22:24, m...@g...com pisze:
> Wóda pozwala lepiej się wygrzać. Na każdą infekcję wóda to lekarstwo.
> ---
> Niestety POtwierdzone jest ze pryjmowana doustnie/dozylnie POwaznie
> obniza odPOrnosc...

Tylko w telewizji.  Skaleczony przełyk, przez miesiąc się męczę bo
idiotka w białym fartuchu przepisała mi tylko napar z szałwii do
płukania gardła, idę do monopolu kupuję pół litra, na DRUGI dzień nie ma
żadnego obrzęku i innych objawów ze strony gardła, jak ręką odjął.
Sąsiad mi się skarży że ma łuszczyce paznokci na stopie, wydał już
fortunę na różne specyfiki i nic to nie daje. Polecam mu przemywanie
spirytusem, nie tym paro procentowym  g*em z aptek a tym normalnym ze
sklepu. Za kilka dni facet melduje się u mnie z dużą butelką Danielsa,
do wzajemnego posmarowania gardła.

Reasumując - jak dotychczas nie wymyślono nic lepszego na infekcję niż
alkohol.

79. Data: 2020-03-19 08:15:55

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2020 o 13:14, XL pisze:

> Tylko że to trwa najdłużej. Potem jeszcze długi proces rejestracji. I
> jeszcze produkcja, dystrybucja.

JUŻ??? Wiadomo że wszystko musi potrwać, dziwi mnie tylko precyzja tego
urzędasa w określeniu terminu.

80. Data: 2020-03-19 09:10:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze produkcja, dystrybucja.

JUŻ??? Wiadomo że wszystko musi potrwać, dziwi mnie tylko precyzja tego
Zapewne ma proceduralny wzor do okresania dlugosci trwania procedury
wdrozenia albo choc tabelke, chyba ze dostal instrukcje jaki termin POdac ;)

Kviat widzów TVN ?
PSALM 91(90) O Bożej opiece...
Zestarzeliśmy się ?
A gdzie antyszczepieńkowcy?