Siedźcie w domach, PROSZĘ.

81. Data: 2020-03-19 09:13:30

Temat: Re: Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tylko w telewizji. Skaleczony przełyk, przez miesiąc się męczę bo
idiotka w białym fartuchu przepisała mi tylko napar z szałwii do
płukania gardła, idę do monopolu kupuję pół litra, na DRUGI dzień nie ma
żadnego obrzęku i innych objawów ze strony gardła, jak ręką odjął.
Sąsiad mi się skarży że ma łuszczyce paznokci na stopie, wydał już
fortunę na różne specyfiki i nic to nie daje. Polecam mu przemywanie
spirytusem, nie tym paro procentowym g*em z aptek a tym normalnym ze
sklepu. Za kilka dni facet melduje się u mnie z dużą butelką Danielsa,
do wzajemnego posmarowania gardła.

Reasumując - jak dotychczas nie wymyślono nic lepszego na infekcję niż
alkohol.
---
PrzeKOnales mnie ;)
Sprobuje na paznokcie ;P
Na przelyk bedzie trudniej
bo jestem absztynent ;)
Ale mogem plukac i wypluwac ;P

82. Data: 2020-03-19 09:33:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 09:10, m...@g...com pisze:

> JUŻ??? Wiadomo że wszystko musi potrwać, dziwi mnie tylko precyzja tego
> urzędasa w określeniu terminu.
> ---
> Zapewne ma proceduralny wzor do okresania dlugosci trwania procedury
> wdrozenia albo choc tabelke, chyba ze dostal instrukcje jaki termin POdac ;)

Może... Tymczasem lata mijają a wirusy cały czas nie muszą czuć
zagrożenia., Nie udało się wynaleźć szczepionki nawet wtedy gdy naukowcy
działali dla dobra ludzi a nie zgniłków kapitalistycznych. A tu mamy
oznajmiane że za półtora roku będzie szczepionka na Coronę..

83. Data: 2020-03-19 09:44:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> do wzajemnego posmarowania gardła.
>
> Reasumując - jak dotychczas nie wymyślono nic lepszego na infekcję niż

No bardzo ciekawe, jak on mógł po KILKU dniach stwierdzić działanie na
łuszczycę paznokci. To nie angina, ktora mija bez śladu. Paznokieć ma
zmiany, poki nie odrośnie ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

84. Data: 2020-03-19 09:45:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> do wzajemnego posmarowania gardła.
>
> Reasumując - jak dotychczas nie wymyślono nic lepszego na infekcję niż

???

> Na przelyk bedzie trudniej
> bo jestem absztynent ;)
> Ale mogem plukac i wypluwac ;P

Lepsza inhalacja ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

85. Data: 2020-03-19 09:46:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> działali dla dobra ludzi a nie zgniłków kapitalistycznych. A tu mamy
> oznajmiane że za półtora roku będzie szczepionka na Coronę..

Nieśmiało uświadomię, że ona będzie TYLKO na aktualny szczep koronki. A
jesienią będzie już nowy.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

86. Data: 2020-03-19 11:41:16

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 09:13, m...@g...com pisze:
> [...]
> do wzajemnego posmarowania gardła.
>
> Reasumując - jak dotychczas nie wymyślono nic lepszego na infekcję niż

Wypluwać?? - przecie to grzech! Aż taki abstynent? Przecie to nie dla
upijania się a dla zdrowotności.

87. Data: 2020-03-19 11:41:47

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 09:44, XL pisze:

> No bardzo ciekawe, jak on mógł po KILKU dniach stwierdzić działanie na
> łuszczycę paznokci. To nie angina, ktora mija bez śladu. Paznokieć ma
> zmiany, poki nie odrośnie ?

A jednak paznokcie wyglądają dużo lepiej, nie widać złuszczeń i
rozwarstwień, a i te liszaje wokół nich na skórze całkowicie zniknęły.

88. Data: 2020-03-19 11:50:42

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 09:46, XL pisze:

> Nieśmiało uświadomię, że ona będzie TYLKO na aktualny szczep koronki. A
> jesienią będzie już nowy.

Jasne, jednak problem chyba leży przede wszystkim w braku skuteczności w
bezpośrednim zwalczaniu wirusów jako takich.

89. Data: 2020-03-19 11:51:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> A jednak paznokcie wyglądają dużo lepiej, nie widać złuszczeń i
> rozwarstwień, a i te liszaje wokół nich na skórze całkowicie zniknęły.

Wobec tego to nie może być łuszczyca. Jakieś zapalenie. A ta zmiana wyglądu
paznokci z dnia na dzień... Mocno wątpliwe.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

90. Data: 2020-03-19 13:47:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Lubię uszczęśliwiać ludzi
> ---
> Kiedy zaczynasz chodzic boso PO ogrodzie? od Wielkanocy? ;)

Wcale. Żmije się zdarzają, jak to w lesie.
Pies je odstrasza, ale mi ich żal.

> Muszecie w KOncu przed KOncem Cie odwiedzic i to zobaczyc... :P
> Pisz mi adres na priva... ;)

Przed KOncem czego?
---
Twojego, Mojego lub Globalnego -swiata, zycia lub t.p. ;)

Kviat widzów TVN ?
PSALM 91(90) O Bożej opiece...
Zestarzeliśmy się ?
A gdzie antyszczepieńkowcy?