Re: Siedzę sobie smutny w Toruniu smutnym nocą smutną...

From: "Mrowka" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Siedzę sobie smutny w Toruniu smutnym nocą smutną...
Date: Tue, 9 Sep 2003 13:45:58 +0200

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bjk4e9$ql0$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Mrowka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> I wiesz co - sama siebie pilnowałam lepiej niż mama, tata i najemna
> przyzwoitka razem wzięci.
> Sama odmawiałam alkoholu, trawki, szwędania się po nocy, i za
przeproszeniem
> włażenia komu popadnie do łóżka, mimo że nikt nie był w stanie mnie
> skontrolować. Sama pilnowałam stopni, sama zaplanowałam już w 2 klasie
gdzie
> zdam na studia i zrobiłam to.

Moi rodzice byli zawsze bardzo zapracowani wiec mozna powiedziec ze
wychowalam sie sama,no moze z bratem.Nie wiem skad ale zawsze wiedzialam co
mi wolno a czego powinnam sie wystrzegac i jakos udalo mi sie chyba wyrosnac
na porzadnego czlowieka.
Wiec jaka jest recepta na dobre wychowanie?

> Warto też zastanowić się, co spowodowało, jakie cechy osobowości, że to
> właśnie Twojej córce trafiła się przyjaciółka manipulantka. Bo dzisiaj
> przyjaciółka, a jutro może mąż tej miary :-/.

Hm,chyba corka poszla w mamusie i jest lekko zakompleksiona .....

Pozdrawiam.Magda