Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Date: Fri, 7 Sep 2018 19:17:34 -0500
<5b77ff6f$0$591$65785112@news.neostrada.pl> <pl95bt$ro4$2@dont-email.me>
<5b783598$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
<pmlhmt$foq$1@node2.news.atman.pl>
<5b8e5345$0$599$65785112@news.neostrada.pl>
<pmllh4$j35$1@node2.news.atman.pl>
<5b8e659c$0$585$65785112@news.neostrada.pl>
<pmlqn5$pbc$1@node1.news.atman.pl>
<5b8e7a7a$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
<pmpdf2$1al$1@node2.news.atman.pl>
<5b90d3dd$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
<pmrgfm$b81$1@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<5b915ad5$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>

<m...@g...com> wrote in message
news:7eec9e69-f48d-4c06-9aa8-5b61a92bf42d@googlegrou
ps.com...
> Uzdrowienie epileptyka
> Mt 17,14-20
>
> "Gdy wrócili do tłumu, zbliżył się do Niego pewien człowiek i padając
> przed Nim na kolana, powiedział: "Panie, zlituj się nad moim synem, bo
> jest chory na padaczkę i bardzo cierpi. Często wpada w ogień, często do
> wody. Przyprowadziłem go do Twoich uczniów, lecz nie mogli go uzdrowić".
> Jezus rzekł na to: "O plemię niewierne i przewrotne, dokąd jeszcze mam być
> z wami? Jak długo jeszcze mam was znosić? Przyprowadźcie mi go tutaj".
> Jezus skarcił go i demon wyszedł z niego. Od tej pory ów chłopiec był
> [...]

Ty tak na poważnie?
To, że ludzkość w epoce brązu nie rozumiała pewnych chorób,
co je powoduje i jak je leczyć no to przypisywała takie nienormalności
demonom, diabłom, szukała w przyczynach grzechu, itp, itd...
Ale żeby dziś dawać za przykład takie zacofane słowa? W 2018 roku?
Musisz mieć jakieś niesmaczne poczucie humoru.