Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania

From: Ilona <i...@u...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Date: Sat, 8 Sep 2018 13:28:51 +0200
<5b77ff6f$0$591$65785112@news.neostrada.pl> <pl95bt$ro4$2@dont-email.me>
<5b783598$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
<pmlhmt$foq$1@node2.news.atman.pl>
<5b8e5345$0$599$65785112@news.neostrada.pl>
<pmllh4$j35$1@node2.news.atman.pl>
<5b8e659c$0$585$65785112@news.neostrada.pl>
<pmlqn5$pbc$1@node1.news.atman.pl>
<5b8e7a7a$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
<pmpdf2$1al$1@node2.news.atman.pl>
<5b90d3dd$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
<pmrgfm$b81$1@node1.news.atman.pl> <pmsked$4df$1@dont-email.me>
<pmtk6v$dhe$1@node1.news.atman.pl> <pmv16g$k24$1@dont-email.me>

On 2018-09-08 01:21, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

youtu.be&t=582

> [...]
> Słyszałaś o oddziaływaniu na odległość?

> Wytłumacz mi dlaczego uważasz, że nie działa?

> I co w niej takiego fascynującego?
> Znalazłaś w niej sposób na "zaczepienie" tej swojej siły?

> Mamy czas na WŁASNE refleksje - nie mamy czasu na oglądanie
> 1/2 godziny przypadkowego bełkotu w internecie na youtube
> bez wiedzy co tam będzie w tej 1/2 godzinie nieznanego filmu...
> Tekst pisany można przelecieć szybko oczami i zorientować
> się o czym mowa - z youtubowym wideo już nie tak łatwo, zwłaszcza
> w przypadkach różnych paranaukowych rozwlekłych bełkotów.

Zastanów sie nad działaniem tego silniczka i zwróć uwagę, że w
wiekszości silników, wirnik realizuje akcje a stojan reakcje,

albo, poczytaj sobie.
https://www.salon24.pl/u/arkadiusz-jadczyk/292451,ta
jemniczy-motor-faradaya

Powstawanie SEM, w generatorze Faradaya, takze jest interesujące i nieco
odmienne, niż w wiekszości maszyn elektrycznych.

Byc może, trzeba będzie wrócić do teori eteru.

O polach morficznych, morfogenetycznych, także sobie poczytaj.

http://www.sheldrake.org/

Nie wierzę, że dałeś się aż tak wkręcić, że nie interesujesz się
manowcami Nauki.