Re: Sklepowe ogórki...

Data: 2012-08-17 19:02:13
Temat: Re: Sklepowe ogórki...
Od: Trybun <r...@y...com>

W dniu 2012-08-17 20:51, Stefan pisze:

> Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

> Podczas mojego pierwszego pobytu kolonijnego w Jastrzębiej Górze w
> lipcu 1960 roku zajadaliśmy się świeżo wędzoną, jeszcze ciepłą flądrą
> z własnoręcznie robionym budyniem waniliowym (błyskawicznym, bez
> gotowania) Dobra Bozia czuwała nad głupkami...
> pozdr
> Stefan
:-D . Jakby na to nie patrzeć producenci przetworzonych artykułów
spożywczych to obecnie idioci bez poczucia smaku. Obejdę cały market w
poszukiwaniu mojego przysmaku - śledzia opiekanego w zalewie octowej, no
i nie ma mowy żebym znalazł takiego który nie jest zrobiony na słodko..
Co tym durniom każe robić śledzia z dodatkiem cukru, albo miodu.?