Re: Słonina!

Data: 2012-06-13 19:58:21
Temat: Re: Słonina!
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Wed, 13 Jun 2012 21:24:33 +0200, medea napisał(a):

> Dla mnie wygląda trochę lepiej od tego ciasta ze szpinakiem i mięsem,
> ale reakcja mojej córki: "co to jest? wygląda obrzydliwie".

Reakcje dzieci nie są wyznacznikiem ich późniejszych preferencji - jako
dziecko nie znosiłam (optycznie, organicznie i w każdym innym aspekcie) np
zupy szczawiowej i kaszy gryczanej; tę drugą polubiłam nagle (i to dopiero
jako kilkunastolatka), podaną w ciekawy sposób na wigilijnej kolacji u
dziadka. Teraz przepadam za nią i jem nawet saute, tzn wybierając łyżką
"gołą" kaszę wprost z garnka. Podobnie z zupą szczawiową, którą uwielbiam
od czasu, gdy ktoś poczęstował mnie nią przyprawioną szczodrze czosnkiem...

> Nie. Do ciasta z mielonym odnosił się mój pierwszy komentarz.
>
> BTW Tak trudno uwierzyć, że kogoś mogą takie rzeczy nie zachwycać?

Czy napisałam, że nie wierzę? - wręcz przeciwnie, przyjęłam do wiadomości,
a komentarzem chyba wyraźnie dałam tylko do zrozumienia, że mnie to dziwi.
Nie może?

--
XL