Smaczny grzyb kania.

11. Data: 2010-08-17 09:42:51

Temat: Re: Smaczny grzyb kania.
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1kv0eytaa0qec.1aq44h4uj89th.dlg@40tude.net...

> Pewna rodzina ostatnio zatruła się sromotnikiem.

Sromotnie się zawiedli.

12. Data: 2010-08-17 12:28:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Aug 2010 10:28:48 +0200, konieczko napisał(a):

> Trzeba byc kompletnym slepcem zeby nie odroznic kani od Muchomora.
> Ewentualnie daltonista.

A jednak się zatruli - a ślepcami ani daltonistami nie byli.

13. Data: 2010-08-17 13:45:10

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jednak się zatruli - a ślepcami ani daltonistami nie byli.

Ale pewnie byli idiotami a tych w polsce nie brakuje.

14. Data: 2010-08-17 17:54:11

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

konieczko pisze:

> Ale pewnie byli idiotami a tych w polsce nie brakuje.

Zawsze jak są wątpliwości można podjechać do sanepidu i sprawdzić.

E.

PS. Osobiście jak zbieram kanie konsultuję z teściową, bo lepiej się zna
niż ja. A na tyle mnie lubi, by nie otruć ;)

15. Data: 2010-08-17 17:59:10

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> [...]
>
> PS. Osobiście jak zbieram kanie konsultuję z teściową, bo lepiej się zna
> niż ja. A na tyle mnie lubi, by nie otruć ;)

A nie ma czego. Ma kołnierzyk a nie wyrasta z pochewki jak muchomory. Sa
tylko dwa rodzaje kań - czubajka i kania czerwieniejąca. O tej drugiej
piszą, że trujaca. NIe wiem, ja jadłem, bez skutków ujemnych. Za to obie
mogą podtruć - gdy nie wysmażone. Grozi to nudnościami.

16. Data: 2010-08-17 18:51:00

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-17 19:54, E. pisze:

> [...]
>
> PS. Osobiście jak zbieram kanie konsultuję z teściową, bo lepiej się zna
> niż ja. A na tyle mnie lubi, by nie otruć ;)

Ale co tutaj konsultowac kania wyglada calkiem inaczej niz dowolny
trujak juz nie wspomne o tym ze ma charakterystyczny zapach i trzeba byc
naprawde odmozdzonym widzem TVNu zeby nie odroznic tych grzybow.

17. Data: 2010-08-17 18:59:04

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Aug 2010 09:49:32 +0200, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

>Pewna rodzina ostatnio zatruła się sromotnikiem.

Nie sromotnikiem (phallus), który wygląda tak:
http://www.horak.pl/ulubiony.php?idulubiony=1643
a muchomorem sromotnikowym, który wygląda tak:
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/ga46.htm

--
Maciej Bójko
m...@g...com

18. Data: 2010-08-17 20:25:10

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-17 20:59, Maciej Bojko pisze:

> Nie sromotnikiem (phallus), który wygląda tak:
> http://www.horak.pl/ulubiony.php?idulubiony=1643
> a muchomorem sromotnikowym, który wygląda tak:
> http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/ga46.htm

jednego i drugiego latwo rozpoznac, tego sromotnika bezwstydnego
widzialem 3 razy w zyciu i faktycznie wyglada jak murzynski chuj a
smierdzi jak zgile mieso.

19. Data: 2010-08-17 22:12:59

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"konieczko" <t...@o...pl> wrote in message

> jednego i drugiego latwo rozpoznac, tego sromotnika bezwstydnego widzialem
> 3 razy w zyciu i faktycznie wyglada jak murzynski chuj a smierdzi jak
> zgile mieso.

Jak czarny to był czernidlak. Jadalny, gdy młody, ale nie toleruje alkoholu.

20. Data: 2010-08-18 08:21:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Aug 2010 15:45:10 +0200, konieczko napisał(a):

> Ale pewnie byli idiotami a tych w polsce nie brakuje.

Nie byli idiotami. Po prostu POMYLILI sromotnika z pieczarką leśną. To się zdarza.

Kotlety z filetu z kurczaka - jak?
Z czym kapary?
Jaki sos?
Słońce w słoikach