Re: Smakowało mi, dynia

Data: 2014-09-18 18:56:06
Temat: Re: Smakowało mi, dynia
Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

Am 17.09.2014 um 18:34 schrieb Stokrotka:

> Tszeba, skurka jest często ze środkami konserującymi, okaszlona pszez
> klienta supermarketu, i ciężkostrawna.

Nie jest. Wystarczy umyć. A hokkaido ma skórkę, która się rozgotowywuje.

> Żeby zblendować tszeba czekać aż ostygnie. Mniej roboty zetszeć w
> mikserku z tarką pszed.

Nie trzeba.

> Nie każdy może , drapie kiszki.

> Dynia ma dużo witaminy A, bez marhewki mniej roboty.

> Dynia, nie wiem czemu wymaga mleka lub śmietany, praktycznie wszystkie
> pszepisy z dynią tak mają.

Nie wymaga. Zamiast mleka/śmietany mleczko kokosowe i już jest i
wegańskie, i koszerne, i halal, i dla ludzi, którzy mają problemy z
laktozą ;-).
Oprócz tego osobiście uważam kokos za smaczniejszy od śmietany,
niezależnie od wiary i stylu odżywiania się.

Waldek