Re: Sól morska, sól kamienna.

From: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Sól morska, sól kamienna.
Date: Tue, 6 Jun 2006 21:24:02 +0200

Witam!

Użytkownik Harold <krańtór@póćżtš.óńęt.pł> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e64ja2$q4i$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> napisał w wiadomości

> O "umami" słyszałem. I glutaminianach też.

Ale "słyszeć" nie znaczy rozumieć. Right?

> Bardzo się cieszę, że udało Ci się przeczytać etykietę i pogłębić
> swoją wiedzę. Każdy użyszkodnik Internetu to potrafi.

Poszukaj w archiwach - nawet nie spodziewasz się,
ile możesz się dowiedzieć. A ile nauczyć, zanim zaczniesz pisać o
"użyszkodnikach" (każdy newbies tak zaczyna, później zaczyna rozumieć,
a później mam nadzieję nie skończy w niesławie).
Staraj się, żeby "użyszkodnik" rozumiał Ciebie. To ważniejsze niż słyszenie
"umami".
Ja Ciebie nie rozumiem, a nikogo z moich podopiecznych nie uważam za
szkodnika.
I pewnie nikt z "użyszkodników" Cię nie rozumie...
To pewnie wzór informatyka z dowcipów jesteś?

> Odpuść trochę z mędrkowaniem, to nie będzie takich dyskusji.

Myślałem, żeś niedoinformowany?
To po co mi dupę zawracasz, misiu?
Sądziłem, że chcesz się _dowiedzieć_ ?

Czyli informacja "for all" - nie każdy informatyk jest idiotą.
Niektórzy współpracują z użytkownikiem. W końcu niektórzy wiedzą,
że pełnią funkcję _służebną_
I nie śmierdzą, są uśmiechnięci i wyspani, a ubranie wyprane
zmieniają "codzień".
Ale do tego trzeba praktyki nie tylko na newsach.

Zdrówka - Wojtek H.
PS. Na temat mojego czytnika nie dyskutuj, nie zrozumiesz.