Sos czosnkowy do miesa - jak?

1. Data: 2003-06-02 21:47:40

Temat: Sos czosnkowy do miesa - jak?
Od: "DC" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

nie bede ukrywal ze jestem nowy na tej grupie wiec witam wszystkich i od
razu pytam. Ostatnio mialem przyjemnosc zjesc danie z knajpki najogolniej
rzecz ujmujac sluszny kawal pieczonego miesiwa okraszony pysznym sosem
czosnkowym.
Sosik mi bardzo posmakowal i chcialbym cos takiego wyprodukowac ale nie za
bardzo wiem jak. Moze ktos z grupowiczow zna przepis na sos czosnkowy
nadajacy sie do pieczonego miesa (ten ktory spozywalem byl w kolorze
zblizonym do zoltego, konsystencji przypominajacej smietane ale na pewno nie
byla to smietana z czosnkiem czy jakis jogurt naturalny - to mialo tylko
zblizona konsystencje). Byc moze ktos bedzie znal przepis i zechce sie
podzielic - mam nadzieje ze nie otrzymam porady takiej jak w poscie "jak
zrobic panierke...", ktorej udzielil niejaki walkie! (nie zebym sie od razu
czepial) :). Pozdrawiam!
D.C.

1. Data: 2003-06-03 01:10:09

Temat: Re: Sos czosnkowy do miesa - jak?
Od: marekj <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byla to smietana z czosnkiem czy jakis jogurt naturalny - to mialo tylko

A ten sos to byl goracy czy na zimno?

1. Data: 2003-06-03 06:39:34

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

========
Mógł być na gęstej śmietanie. A kolor - to różne dodatki smkowe, albo
estetyzujące.
Zabarwić na żólto, czerwono, zielono jest bardzo łatwo.

waldek
========

1. Data: 2003-06-03 06:57:56

Od: "yossarian" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DC" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> podzielic - mam nadzieje ze nie otrzymam porady takiej jak w poscie "jak
> zrobic panierke...", ktorej udzielil niejaki walkie! (nie zebym sie od

Hi!
Prosty sosik, lecz jakże smaczy:
Zaopatrz się w słoiczek (np. po musztardzie), do niego zapodaj 2 części
majonezu, 1 część musztardy, 1 ketchupu, niepełną łyżeczkę czosnku suszonego
i 1-2 ząbki przeciśniętego czosnku świeżego. Słoiczek zakręć, wykonaj nim
kilkanaście gwałtownych ruchów i jeśli musztarda i reszta składników była
dobrej jakości - efekt gwarantowany...
pozdrawiam
yoss

1. Data: 2003-06-03 07:03:53

Od: "DC" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A ten sos to byl goracy czy na zimno?

Fakt zapomnialem napisac najwazniejszego - byl na zimno. Przepis
zaproponowany przez yossariana to byc moze to o co mi chodzilo - przy
najblizszej nadazajacej sie okazji wyprobuje. Pozdro! D.C.

1. Data: 2003-06-03 07:16:25

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

walkie! napisal(a):

>A co do sosou to moze taki:

Ale zwroc uwage, ze kolega pisal, ze to __nie__ byl jogurt.

>Kubek jogurtu naturalnego, wcisnac do niego 2-3 zabki czosnku, dodac
>koperku, doprawic do smaku.
>Albo moze byl na bazie beszamelu i dodano do niego pozniej czosnek?

Ostatnio sprobowalem tego calego sosu beszamelowego. Mdle fuj....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-06-03 07:20:00

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DC napisał:
> [...]
> zrobic panierke...", ktorej udzielil niejaki walkie! (nie zebym sie od razu

Primo niejaka walkie! ;-)
Secundo pytanie o panierke taka jak w KFC wraca tu jak smrod za gaciami
i neka nas grupowiczow. Jesli ktos powaznie mysli o pozostaniu na grupie
zaczyna od czytania strony kuchennej i FAQ, ktory niejaki Art wysyla
dosc czesto i raczej trudno nie zauwazyc. Tam jest dzial za co
linczujemy i znajduje sie tam pytanie o te straszna panierke.
A co do sosou to moze taki:
Kubek jogurtu naturalnego, wcisnac do niego 2-3 zabki czosnku, dodac
koperku, doprawic do smaku.
Albo moze byl na bazie beszamelu i dodano do niego pozniej czosnek?
Napisz czy ten sos wskazywal na jakas obrobke cieplna, czy byl podany na
cieplo, wiecej szczegolow.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-03 07:39:47

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:

> Ale zwroc uwage, ze kolega pisal, ze to __nie__ byl jogurt.

Aaaaaa teraz widze, zaspana bylam jak czytalam i mi to KFC lekko
cisnienie podnioslo.

> Ostatnio sprobowalem tego calego sosu beszamelowego. Mdle fuj....
Tez mi sie tak wydaje, chociaz mozna by nad tym popracowac. :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-03 07:56:40

Od: "M.W." <tangaroa@Nospam_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podzielic - mam nadzieje ze nie otrzymam porady takiej jak w poscie "jak
> zrobic panierke...", ktorej udzielil niejaki walkie! (nie zebym sie od

Najprostszy...
to kubek kefiru i czosnek suszony...intensywnośc zalezy od ilości...
ciekawy efekt jest po dodaniu sera typu parmezan do sosu...
ilości nie podaje bo to sa wzgledne ilości..

Marek

1. Data: 2003-06-03 08:10:15

Od: a...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

NAJLEPSZY SPRAWDZONY PRZEPIS NA SOS:
MAJONEZ, MLEKO, CYTRYNA,CZOSNEK W PROSZKU LUB WYCISKANY, PIEPRZ,KOPER,CURRY(TO
DAJE ŻÓŁTY KOLOR I FAJNY SMAK).WSZYSTKO DOKŁADNIE WYMIESZAĆ MIKSEREM( BEZ
GRUDEK)!!PROPORCJE SKŁADNIKÓW JAK KTO WOLI.
SMACZNEGO!

jak zrobić panierkę...?
jak się robi prażynki?
wczasym@poczta.onet.pl