Re: Stojak na telewizor, ale meblowy

From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Stojak na telewizor, ale meblowy
Date: Sun, 30 Oct 2016 10:01:04 +0100

On 2016-10-30 00:01, wowa wrote:
> Wiem że o gustach itd ale to wygląda okropnie. Jedyny sens to że chcesz
> zasłonić jeszcze gorszą ścianę.

Nie zupełnie. Chciałbym mieć możliwość swobodnego przestawienia mebla.
prawdopdoobnie uklad salonu zmieni się.

> I bardzo niewygodnie ogląda się wysoko
> zamontowany TV.

TV jest tam głównie do wysokości takiej aby podczas siedzenia na kanapie
środek TV był nieco wyzej niż oczy. Pi x drzwi to oznacza wysokośc
całości jakies 1.5m. I, przyznaje, używam TV to filmów i konsol.

> Dla ukrycia kabli możesz go zamontować na jakimś profilu
> i kable puścić wewnątrz. Można dorobić zawias do obracania.

No super, ale to jest zabawa w spawanie. Co oznacza zakup inwetera,
narzędzi, nauczenie się, potem trzeba kupić coś do polerowania, zrobic
warsztat lakierniczy itd. Dla jednego stojaka tv nie warto a efekt
będzie kiespki jak to u uczacego się. Dłubanie własnoręcznie mogę zrobić
z płyta meblową ale bez szkieletu nie uzyskam sztywności.