Sushi i ryby świeże

21. Data: 2015-09-10 12:07:40

Temat: Re: Sushi i ryby świeże
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-10 o 11:58, bbjk pisze:

> Aaaa, ze śliwek japońskie to znam :) W smukłych butelkach i
> słodko-kwaskowate, tak?

To, które kupiłam, było raczej w szerokiej butelce. Ale tak,
słodko-kwaskowate.

Ewa

22. Data: 2015-09-10 12:10:59

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

Moje tak wyglądało: http://bordopol.pl/oferta.php?fr=ok&kraj=178
--
B.

23. Data: 2015-09-10 12:21:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-10 o 12:10, bbjk pisze:

> Moje tak wyglądało: http://bordopol.pl/oferta.php?fr=ok&kraj=178

O, ciekawe - jest też wiśniowe. To pewnie i ta gruszka bywa.

Ja kupiłam takie:
https://www.smaczajama.pl/sklep/pl/p/Wino-Sliwkowe-C
hoya-Umeshu-Silver-0,5l-Japonia-/1107

Ewa

24. Data: 2015-09-10 12:32:37

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Thu, 10 Sep 2015 08:43:31 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Pewnie im więcej ma pasożytów

blablabla

25. Data: 2015-09-10 12:35:05

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-10 o 12:21, FEniks pisze:

> Ja kupiłam takie:
> https://www.smaczajama.pl/sklep/pl/p/Wino-Sliwkowe-C
hoya-Umeshu-Silver-0,5l-Japonia-/1107
Hehe, okazuje się, ze to nie wino i nie śliwkowe:
http://kuchnia-azjatycka.wieszjak.polki.pl/kuchnia-j
aponska/315730,Umeshu-japonskie-wino-sliwkowe.html
--
B.

26. Data: 2015-09-10 13:27:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-10 o 12:35, bbjk pisze:

hoya-Umeshu-Silver-0,5l-Japonia-/1107

> Hehe, okazuje się, ze to nie wino i nie śliwkowe:
> http://kuchnia-azjatycka.wieszjak.polki.pl/kuchnia-j
aponska/315730,Umeshu-japonskie-wino-sliwkowe.html

No proszę. Zwał jak zwał i czymkolwiek by to nie było - jest pyszne! ;)
Samo bez dodatków i koniecznie mocno schłodzone.

Ewa

27. Data: 2015-09-10 13:28:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-10 o 12:06, Ikselka pisze:
> Pisałaś kiedyś o swoich kłopotach po zjedzeniu owoców morza - właśnie
> pod tym kątem polecam atykuł (hint: alergia na białko pasożytów nawet
> po przetworzeniu zabijającym owe): http://tiny.pl/gmxv9

Niewykluczone - alergia to moja specjalność.

Ewa

28. Data: 2015-09-10 13:33:19

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-10 o 13:27, FEniks pisze:

> No proszę. Zwał jak zwał i czymkolwiek by to nie było - jest pyszne! ;)
> Samo bez dodatków i koniecznie mocno schłodzone.

Wyczytałam dodatkowo, że wcale nie japońskie, podobno robią w Niemczech
i Chinach, lecz pod japońską flagą. Że pyszne w minione upały, też uważam.
--
B.

29. Data: 2015-09-10 13:41:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-10 o 13:33, bbjk pisze:

> Wyczytałam dodatkowo, że wcale nie japońskie, podobno robią w
> Niemczech i Chinach, lecz pod japońską flagą. Że pyszne w minione
> upały, też uważam.

Trudno się dziwić, skoro i popyt na sushi (i w ogóle kuchnię azjatycką)
rozprzestrzenił się po świecie. A - jeśli wierzyć w to co piszą - ta
japońska śliwkóweczka robi dobrze na pasożyty. ;)

Ewa

30. Data: 2015-09-10 13:51:45

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Trudno się dziwić, skoro i popyt na sushi (i w ogóle kuchnię azjatycką)
> rozprzestrzenił się po świecie. A - jeśli wierzyć w to co piszą - ta
> japońska śliwkóweczka robi dobrze na pasożyty. ;)

To w szczupłych buteleczkach, które było wcześniej pokazywane, stoi na
półce w moim rejonowym kauflandzie. To tak dla informacji, gdyby ktoś
nie wiedział gdzie rozpocząć poszukiwania.

--
Jarek

Jak upitrasić chleb żytni ?
Wszechobecne alu.