Sushi i ryby świeże

111. Data: 2015-09-16 19:23:05

Temat: Re: Sushi i ryby świeże
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Wed, 16 Sep 2015 18:19:56 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
a.pl...

l...

>Dzięki za zaproszenie

Chrumciuff nie zapraszam do stołu :P

112. Data: 2015-09-17 13:10:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Sep 2015 19:23:05 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

a.pl...

l...

> Chrumciuff nie zapraszam do stołu :P

Cóż, trudno, dostosuję się 3-|

113. Data: 2015-09-17 14:19:14

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości grup
l...

>A wracając do tematu - co z tym sushi? Zrobiłeś?

Łosoś z selgrosa wygląda i smakuje ok. Więc jeśli nie pojawie się w
przyszłym tygodniu w usenecie, to chrumcia może pić :-)

114. Data: 2015-09-17 18:57:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-17 14:19, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

Dobrze popij, będzie dobrze.

115. Data: 2015-09-17 21:08:54

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Dnia 2015-09-17 14:19, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

>Dobrze popij, będzie dobrze.

Jest dobrze, nicienie się rozwi-jajo
http://www.allgeektome.net/wp-content/uploads/2013/0
6/alien___h_r__giger_pitch___by_adonihs-d2xjobm.jpg

116. Data: 2015-09-17 21:50:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 14:19, Ghost pisze:

> [...]
a.pl...

l...

> Łosoś z selgrosa wygląda i smakuje ok. Więc jeśli nie pojawie się w

Spoko, złego licho nie bierze, jak mówią górale. :)

> , to chrumcia może pić :-)

Nie rób nam tego!

Ewa

117. Data: 2015-09-18 07:24:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
pl...

>Nie rób nam tego!

No fakt, po wypitce może być gorzy.

Jak upitrasić chleb żytni ?