Świadomość i Model Standardowy.

31. Data: 2017-11-18 18:16:05

Temat: Re: Świadomość i Model Standardowy.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Ale bełkot

Może to i tak wygląda, ale w żadnym języku nie da się opowiedzieć czegoś
czego można tylko doświadczyć.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

32. Data: 2017-11-18 18:19:01

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mózg to urządzenie .... wymyślone i zbudowane przez Świadomość.
> Wszechświat to obraz uszkodzonego (chorego) mózgu, ...

Jesteś nienormalny.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

33. Data: 2017-11-18 18:20:03

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Uświadom mi kiedy to było...

Według wiary katolickiej około roku 0 naszej ery.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

34. Data: 2017-11-18 18:33:36

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Według wiary katolickiej około roku 0 naszej ery.

Samopylna Marycha? W te bajdy nigdy nie wierzyłem, hue, hue.

35. Data: 2017-11-18 18:41:16

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Jesteś nienormalny.

Zapewne w pojmowaniu Kobiety-Materii, od dominacji której się uwolniłem
i dla władzy której jestem zagrożeniem ponieważ staram się zarazic
innych Mężczyzn swoja Wolnością.

36. Data: 2017-11-18 18:49:11

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> poczekaj, zaraz Leo będzie mówił o Kosmicznym Zakazie

Nie tom razom...:) Ale cóż widzę, hasło wryło Ci się głęboko w Twoja
lokalną świadomość więc zapewne rezonuje i w innych umysłach.

37. Data: 2017-11-18 18:53:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> Nie tom razom...:) Ale cóż widzę, hasło wryło Ci się głęboko w Twoja
> lokalną świadomość więc zapewne rezonuje i w innych umysłach.

Jeżeli mam rację to będzie to rezonans, który zniszczy dotychczasową,
niewolniczą strukturę rodziny i wyzwoli "zniewolony Umysł".

38. Data: 2017-11-18 21:02:43

Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-18 o 16:32, LeoTar Gnostyk pisze:

> Niewiedza nie oznacza całkowitego braku wiedzy; wystarczy, że w systemie
> wiedzy brakuje tego jednego elementu pozbawiającego cały system
> spójności. To tak jakby z continuum wyciąć element "1" lub "0"
> pozostawiając system (zbiór) niedomkniętym i umożliwiając różne
> manipulacje skutkiem owego niedomknięcia.

Mówimy o takiej, czy innej interpretacji rzeczywistości.
Błędna interpretacja rzeczywistości prowadzi czasem do lepszego skutku,
niż interpretacja właściwa.
Kolumb szukał drogi do Indii, a odkrył Amerykę.
Alchemik szukał transmutacji złota, a odkrył tajemnicę porcelany.
Życie staje się ciekawsze, gdy będzie zawierać elementy irracjonalne.
Bez pasji stajemy się egzystencjalni jak w tej piosence:
https://youtu.be/ZOkhslPrNPs

> Ale cóż oznacza "rozwój" gatunku? Czy to oznacza rozwój ilościowy czy
> też rozwój jakościowy? A może rozwój materialny vs rozwój społeczny? A
> może rozwój oznacza celowe, choć ukryte, dążenie do samopoznania? Czy
> celem rozwoju nie jest właśnie samopoznanie, odpowiedź na najbardziej
> podstawowe pytania egzystencjalne?

Bez wymiany pokoleń, co pewnie kiedyś nastąpi, będzie stagnacja.
Ludzie przestaną się starzeć, ale również rozmnażać, z braku miejsca.

> A cóż ona oznacza? Co znaczy "być mądrym życiowo"?

Nie wpatrywać się w siebie egoistycznie, tylko robić coś dla innych z
dobrego serca, dla własnej satysfakcji, a nie dla oczekiwanej sławy.

> Czy walka o dominację jest celem czy tez tylko środkiem? A może jest
> tylko środkiem do samopoznania i osiągnięcia pokoju...?

Doświadczenie uczy, że walka o pokój jest częstym sposobem na
manipulowanie ludźmi.
Piękne hasła są reklamą dla przyciągania zwolenników, ale o tym co jest
wypaczeniem, co nie decydują potem rządzący w myśl zasady:
"Wypaczenia tak, a czysta idea już nie, bo jest utopijna"

> A czy można ich zmuszać do tego by żyli w warunkach co najmniej gorszych
> od tych nazwanych przez Ciebie doskonalszymi? Przecież poniżanie i
> nierówność są odwiecznym zarzewiem konfliktu.

Zawiść i zazdrość zawsze była i będzie zarzewiem konfliktu.
Ludzie nigdy nie będą jednakowi i zawsze będą częściej popierać swoich,
a nie tych co się lepiej nadają na dane stanowisko.

WM

39. Data: 2017-11-18 22:32:53

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

WM pisze:

> [...]
> porcelany. Życie staje się ciekawsze, gdy będzie zawierać elementy
> irracjonalne. Bez pasji stajemy się egzystencjalni jak w tej

W pełni zgadzam się ze stwierdzeniem, że nawet z błędnej interpretacji
zjawiska można wysnuć poprawne rozwiązanie problemu ponieważ sam tego
doświadczyłem. Ale ostatecznie każda interpretacja rzeczywistości musi
prowadzić do wspólnej konkluzji; w przeciwnym wypadku wyprowadzone
wnioski (prawdy) będą prawdami pozornymi gdyż ich rezultatem będzie
walka o uznanie jednej z nich za prawdę obiektywną i ostateczną. Prawda
obiektywna musi jednoczyć a nie wywoływać kolejnych sporów.

> Bez wymiany pokoleń, co pewnie kiedyś nastąpi, będzie stagnacja.
> Ludzie przestaną się starzeć, ale również rozmnażać, z braku
> miejsca.

Nie wiesz jak będzie bez konieczności wymiany pokoleń gdyż jako jedna z
form Bytu nie doświadczyliśmy tego. Według mnie rozwój i intensyfikacja
życia duchowego zapewnią iż nie będziemy się nudzić czego Ty się tak
bardzo obawiasz. Zwróć również uwagę na to, że prokreacja służy nie
dzieciom lecz rodzicom gdyż potomstwo służy im do odbudowywania
utraconego poczucia własnej wartości. I rodzice czynią to bezpardonowo
na grzbietach swoich dzieci. To jest wykorzystywanie dzieci przez
rodziców a głównymi oprawcami są matki, mamuśki, które są rzekomo tak
bardzo przez dzieci uwielbiane i kochane, i które rzekomo kochają dzieci
bezinteresownie.

> Nie wpatrywać się w siebie egoistycznie, tylko robić coś dla innych z
> dobrego serca, dla własnej satysfakcji, a nie dla oczekiwanej sławy.

Już samo stwierdzenie "dla własnej satysfakcji" wskazuje na to, że nie
wiesz o czym mówisz. Stwierdzenie to mówi, że nie dostrzegasz tego iż
tzw. "własna satysfakcja" to nic innego jak reperowanie dziur we własnej
psychice wywołanych przez brak poczucia własnej wartości.

> [...]
> zwolenników, ale o tym co jest wypaczeniem, co nie decydują potem
> rządzący w myśl zasady: "Wypaczenia tak, a czysta idea już nie, bo

No właśnie. Spójrz na moją ideę. Rządzący zgadzają się z hasłem:
"eliminujmy przemoc" ale gdy dochodzi do pytania: "czy akceptujesz
sposób w jaki ta przemoc ma być wyeliminowana" to okazuje się, że trochę
przemocy nie zaszkodzi, byle tylko nie wdrożyć radykalnej metody
wychowawczej, która doprowadzi do zrównania wszystkich i zbudowania
społeczeństwa egalitarnego. Wówczas takie społeczeństwo zostaje uznane
za... chore.:)

> Zawiść i zazdrość zawsze była i będzie zarzewiem konfliktu. Ludzie
> nigdy nie będą jednakowi i zawsze będą częściej popierać swoich, a
> nie tych co się lepiej nadają na dane stanowisko.

Zawiść jest skutkiem ubocznym nierówności między synem i ojcem oraz
matką i córką. To wskazane przez mnie nierówności i wywołane przez nie
kompleksy Edypa/Elektry skutkujące brakiem poczucia własnej wartości są
przyczyną wszelkich konfliktów i innych patologicznych zjawisk im
towarzyszących.

40. Data: 2017-11-18 22:35:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.11.2017 o 22:32, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> kompleksy Edypa/Elektry skutkujące brakiem poczucia własnej wartości są
> przyczyną wszelkich konfliktów i innych patologicznych zjawisk im

To że ty masz kompleks Edypa, nie przenoś tego na innych

Druga Japonia być miała...
Duch Sanacji
Stan wiedzy Polaków.
braunmovies!
,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."