Re: Świat w/g ikselki

Subject: Re: Świat w/g ikselki
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Wed, 24 May 2017 00:08:21 +0200

W dniu 2017-05-23 o 23:20, Ikselka pisze:
> [...]
ml

> Owszem, zgadzałaby się dosyć staranna interpunkcja

No i przewidziałem, że rasistka będzie rozpaczliwie szukać błędów
interpunkcyjnych? Przewidziałem :)

> - na przykład.
> Ale nie zgadza mi się psychotyczny styl.

Nic dziwnego. Swojego stylu musisz szukać u rasistów. Z moim nigdy ci
się nie będzie zgadzać

> U Sendera sposób wypowiadania się
> był bardzo logiczny i poprawny, wypowiedzi były wyważone

To tak jak u mnie. Już lubię tego gościa.

> i raczej nie
> przypominam sobie, aby autor wpadał w histeryczny ton - w odróżnieniu od
> tego czegoś.

Histeryczny powiadasz...
Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.