Re: Świąteczne wspomnienia...

Data: 2011-01-03 18:17:28
Temat: Re: Świąteczne wspomnienia...
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 3 Jan 2011 09:47:37 -0800 (PST), JaMyszka napisał(a):

> Umówmy się, że każda gospodyni inaczej gotuje tę potrawę. I mnie to
> bawi, gdy zapraszana jestem do zjedzenia bigosu, a jem kapustę z
> kiełbasą lub mięso z kapustą.

O, tio, tio.

> To co? Mam reklamować? Hehehee... Ale
> dość długo trwało, nim się wyuczyłam nie reagować śliniankami na hasło
> "bigos" (no bo przecież tylko ja gotuję bigos... hehehee...)
> BTW W moim koniecznie musi być jeszcze przecier pomidorowy

Troszeczkę, błagam, tylko troszeczkę.

> musztarda;p

O, ciekawe. Ale skoro do ryby po grecku ją daję obowiązkowo, to spróbuję i
do bigosu.

> Aha - i kiedyś lokator mi powiedział, że jakby jego mama tak długo
> gotowała bigos jak ja gotuję, to do świąt już by go nie było.

A myślisz, że łatwo mi przychodzi obrona garnka z bigosem, zanim bigos
dostatecznie "dojrzeje"?
A gotowanie bigosu trwa u mnie niemal codziennie, az do jego ostatniej
porcji - najpierw 5 dni przed świętami, potem całe swięta dodawanie esencji
mięsnych i przesmażanie, az wreszcie eliksir zwany w tym stanie skromnie
"bigosem" nagle się kończy w apogeum smaku...