Re: Syndrom ateusza

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Syndrom ateusza
Date: Tue, 4 Mar 2008 14:39:21 -0600

"Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> wrote in message
news:fqka4v$kjo$1@node1.news.atman.pl...
> Czyli nie jest wyimaginowane np istnienie fotonów? Ależ oczywiście, że jest.
Kwarków, neutrino także. No ale od czego
> doświadczenie- o to Ci przecież szło?

Czyzbys Chiron przespal te lekcje w szkole ktore opisywaly sposoby
eksperymentalnego potwierdzenia istnienia fotonow czy kwarkow?

> No to w takim razie czyń miłość. Zawierz całe swoje postępowanie Bogu- niech Cię
prowadzi. I nie oczekuj niczego w zamian. Nic-
> tylko módl się- najlepiej niech to będzie modlitwa dziękczynna- i czyń wokół
miłość. Może nawet Ty w ramach takiego eksperymentu
> ZROZUMIESZ, że Bóg istnieje?

Czy mozesz mi pokazac jako zachete doswiadczenie tego typu ktore
zrobil ktos inny i uzyskal rezultaty wskazujace niezbicie na
istnienie boga wysluchujacego modlitw?

> Raczej nie. Jednakże pewności nie ma. To fakt.

Daj mi do nich kontakt jakis - chetnie przekonam ich ze zle zrobili.

> NIE UCIEKAJ! Zdefiniuj, proszę. Nie musi to być od razu Twoja właśna definicja- ale
czemu nie? No to czekam na definicję- tylko ma
> być RACJONALNA

Chiron, otworz sobie slownik lub encyklopedie i tam znajdziesz definicje
ktorych szukasz. Jak Cie nie stac na wersje papierowe to znajdziesz
pewnie darmowe wersje online.