Re: Szczyt lewackiej politpoprawności już także w filmie.

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szczyt lewackiej politpoprawności już także w filmie.
Date: Fri, 7 Oct 2022 10:35:10 +0200

W dniu 04.10.2022 o 20:29, XL pisze:

> Widzisz tu szeroki nos i murzyńskie rysy?
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Hannibal

Tu nie, problem w tym że nie ma jednego wzorca wizerunku Hannibala.
Artyści Rzymscy widzieli go bardziej białym a ci z Afryki Północnej
bardziej czarnym.

Tym nie mniej i mi wydaje się że gafę przy obsadzie tej roli jednak
popełniono.

> W tym okresie czarni byli tylko niewolnikami, nie dowódcami!

A Spartakus? Przecie jedni widzą go czarnym inni białym.. Zdaje sie że
wtedy potencjalnym niewolnikiem stawał się każdy bez względu na kolor
skóry. Także bielutki jak śnieg rzymianin. Natomiast faktycznie nie
słyszałem aby jakieś funkcje dowódcze w tamtych czasach sprawował jakiś
murzyn, ani we władzach Rzymu ani w wojsku.

?