Re: Szóstki

Data: 2014-02-05 10:40:12
Temat: Re: Szóstki
Od: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 2014-02-05 10:22, Lukasz Kozicki pisze:

> W szkole do której chodzi moja córka 6 jest od 96% w górę
> uzyskanych punktów ze sprawdzianu. W szkole gdzie uczy moja
> siostra 6 jest od 101% w górę (w każdym sprawdzianie są
> dodatkowe zadania nadobowiązkowe, żeby można było zdobyć
> te punkty ponad obowiązkowe 100%).

No tak, u córy też na sprawdzianach z reguły są dodatkowe zadania tzw.
"na szóstkę".
Właśnie takie podejście mnie trochę dziwi, bo przecież może się zdarzyć,
że dziecko zrobi zadanie dodatkowe, a np. porobi jakieś błędy w
zadaniach standard. I czasem summa summarum i tak mu wyjdzie ta szóstka,
np. na szynach. ;)
Ja miałam trochę inne wyobrażenie co do zastosowania szóstek, ale chyba
starej daty jestem.

Ewa