Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!

Newsgroups: pl.soc.edukacja
Date: Sun, 14 Jan 2018 23:16:03 -0800 (PST)
<p3b7gl$h53$1@usenet.news.interia.pl>
<b...@g...com>
<p3dh83$o9b$1@usenet.news.interia.pl>
<6...@g...com>
<p3fnqp$pc4$1@usenet.news.interia.pl>
<e...@g...com>
<p3gaeh$j5c$1@usenet.news.interia.pl>
<5...@g...com>
<p3ge7h$ocl$1@usenet.news.interia.pl>
<2...@g...com>
<p3h885$sj4$2@usenet.news.interia.pl>
Subject: Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
From: s...@g...com

> Na starość też będziesz inwalidą.

Nie będę. Po za tym starzy ludzie w Polsce są z reguły niepracującymi emerytami...

> Zauważ, że starość była wcześniej niż pieniądz (produkt).

Pieniądz to nie produkt. To abstrakcja wartości... Produkty były od zawsze zanim
pojawiły się pieniądze. Bo ludzie od początku się wymieniali na różne produkty.

> Wszytko ma być podpożąkowane życiu i człowiekowi, a nie produkcyjności.

Zdrowe życie wynika dobrej produktywności. I bez dobrej produktywności nie ma życia
dobrej jakości. Patrz na Niemcy - mają 10x więcej robotów niż Polska i pensje 4x
wyższe i żyje się im dużo lepiej. I nie żyją z dnia na dzień tylko mają na życie i
jeszcze dużo odkładają. I jest to powszechne, a nie jak w Polandi życie z dnia na
dzień bez żadnych oszczędności...

> Co ci ze wszystkih rozrywek, pszy zarobku 10mln na miesiąc, jak nie będziesz
> miał czasu na tę zabawę, albo nie dożyjesz wikendu?

Musi być czas na pracę i na zabawę i tego wcale nie neguję. I o co Ci chodzi z "nie
dożyjesz wikendu"?!?

> Po za tym podpożądkowanie wykształcenia produkcyjności nie ma sensu z powodu
> trudności w planowaniu i pszewidywaniu rynku, także z powodu zmian i
> meteorologicznyh i demograficznyh i tehnicznyh.

Podporządkowanie wykształcenia produkcyjności ma sens głęboki, ale najwidoczniej dla
Ciebie nie uchwytny... A te wszystkie "czynniki przeszkadzające" są marginalne, bo:
* trudności w planowaniu i przewidywaniu rynku: rynek jaki jest każdy widzi i chodzi
o to by jak najwięcej produkcji było ulokowane w Polandii. Wraz z rozwojem
technologii będzie to coraz trudniejsze...
* zmiany meteorologiczne: to wolne żarty: temperatura waha się u nas w granicach 60
stopni od tysięcy lat, a Ty twierdzisz, że to jakiś problem?!?
* zmiany demograficzne: marginalne, chyba że przewidujesz masowy napływ nachodzców...
* zmiany techniczne: dlatego trzeba się ciągle dokształcać by nadążać za zmianami w
technologii...

Tak więc dla chcącego nic trudnego. Ty unikasz podejmowania wyzwań, więc to o czym ja
piszę przerasta Cię i przez to denerwuje i boisz się tego panicznie, co prowadzi do
wymyślania jakichś sztucznych problemów...