Strona główna Grupy pl.soc.edukacja Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!! Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
Date: Mon, 15 Jan 2018 16:45:38 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 132
Message-ID: <p3iib7$m4m$1@usenet.news.interia.pl>
References: <a...@g...com>
<p31pat$iva$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@g...com>
<a...@g...com>
<p35u2m$8v5$1@usenet.news.interia.pl>
<3...@g...com>
<p3agl8$hij$1@usenet.news.interia.pl>
<e...@g...com>
<p3b7gl$h53$1@usenet.news.interia.pl>
<b...@g...com>
<p3dh83$o9b$1@usenet.news.interia.pl>
<6...@g...com>
<p3fnqp$pc4$1@usenet.news.interia.pl>
<e...@g...com>
<p3gaeh$j5c$1@usenet.news.interia.pl>
<5...@g...com>
<p3ge7h$ocl$1@usenet.news.interia.pl>
<2...@g...com>
<p3h885$sj4$2@usenet.news.interia.pl>
<f...@g...com>
NNTP-Posting-Host: public-gprs350973.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1516031144 22678 37.47.2.62 (15 Jan 2018 15:45:44
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Jan 2018 15:45:44 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:27412
Ukryj nagłówki


>> Na starość też będziesz inwalidą.

>Nie będę. Po za tym starzy ludzie w Polsce są z reguły niepracującymi
>emerytami...

Zamieżasz nie dożyć?


>> Zauważ, że starość była wcześniej niż pieniądz (produkt).

>Pieniądz to nie produkt. To abstrakcja wartości... Produkty były od zawsze
>zanim pojawiły się pieniądze. Bo ludzie od początku >się wymieniali na
>różne produkty.

Ale starość i tak była wceśniej, niz wymiana produktami.


>> Wszytko ma być podpożąkowane życiu i człowiekowi, a nie produkcyjności.

>Zdrowe życie wynika dobrej produktywności.
NIE.

>I bez dobrej produktywności nie ma życia dobrej jakości.
NIE.


>Patrz na Niemcy - mają 10x więcej robotów niż Polska i pensje 4x wyższe i
>żyje się im dużo lepiej.
Bo złupili Polskę w II wojnie światowej. Jak my odbudowywaliśmy Warszawę,
oni już budowali fabryki.
I jeszcze wzieli powojenną pomoc z ameryki.

>I nie żyją z dnia na dzień tylko mają na życie i jeszcze dużo odkładają. I
>jest to powszechne, a nie jak w Polandi życie z dnia na >dzień bez żadnych
>oszczędności...

I na dodatek od wielu lat, żyją kosztem mniejszości .
Około roku 90 byłam pierwszy raz za granicą.
Jehałam płatną autostradą, pszypadkowo będącą na trasie Niemcy - Arabi,
wkoło po horyzont były same auta z ludźmi o ciemnej karnacji z rysami Araba.
I ubiory harakterystyczne. Skąd tu tyle Arabów ? - myślałam ,
jadąc po terenie wtedy jeszcze Jugosławi.
Teraz Niemcom to bokiem wyłazi.
NIe widzisz, że twoje, klejny raz niemieckie prymitywne rozumowanie, wiedzie
na manowce?


>> Co ci ze wszystkih rozrywek, pszy zarobku 10mln na miesiąc, jak nie
>> będziesz
>> miał czasu na tę zabawę, albo nie dożyjesz wikendu?

>Musi być czas na pracę i na zabawę i tego wcale nie neguję. I o co Ci
>chodzi z "nie dożyjesz wikendu"?!?

Z tej idealistycznej produktywności.


>> Po za tym podpożądkowanie wykształcenia produkcyjności nie ma sensu z
>> powodu
>> trudności w planowaniu i pszewidywaniu rynku, także z powodu zmian i
>> meteorologicznyh i demograficznyh i tehnicznyh.

>... A te wszystkie >"czynniki przeszkadzające" są marginalne, bo:
>* trudności w planowaniu i przewidywaniu rynku: rynek jaki jest każdy widzi
>i chodzi o to by jak najwięcej produkcji było >ulokowane w Polandii. Wraz z
>rozwojem technologii będzie to coraz trudniejsze...

TERAZ jest taki jak każdy widzi. Ale człowiek jest na rynku pracy
kilkadziesiąt lat.
Teraz jest trudno pszewidzieć , czy sterowce, czy samoloty wygrają i co
będzie na naszym niebie za 30 lat?
WIęc w co ma inwestować minister? W szkołę ze sterowcami, czy odżutowcami?
A to nie to samo.

W każdej dziedzinie tak jest.
Już widać, że będa auta elektryczne, ale 10 lat temu tego nie było widać.

Jeszcze nie widać, ale tak będzie: wygra budownictwo wielomieszkaniowe, nie
jednorodzinne.
Ale 10 lat temu na pewno byś mnie wyśmiał.

itp itd.


>* zmiany meteorologiczne: to wolne żarty: temperatura waha się u nas w
>granicach 60 stopni od tysięcy lat, a Ty twierdzisz, że >to jakiś
>problem?!?

Jesteś zupełnie ciemną masą.
Pierwszą powinnościa włądzy jest wyżywić własny kraj.
W pszypadku Polski, także dożywić inne kraje.
Tak więc polska gospodarka jest niezwykle zależna od urodzaju.
Gdy go nie ma, a meteorolozy wiedzą, że okresy urodzaju i nieurodzaju są
kilku.letnie, do około lat 12,
tak więc gdy nie ma urodzaju, należy więcej ludzi pszekwalifikować do pracy
rolniczej, by więcej wyciagnąć z ziemi.
Także do pszemysłu spożywczego, by się nic nie zmarnowało. To nie jest
proste.
Więc dziś będziesz kształcił rolnika, czy hutnika?



>* zmiany demograficzne: marginalne, chyba że przewidujesz masowy napływ
>nachodzców...

Jakie marginalne?
A nie słyszałeś tej afery z wyżem i niżem?
Jak szłam do pierwszej klasy małe były 3 , a gdy byłam w 8 klasie, młodszy
brat koleżanki, pierwszak
był w jednej z 7 klas pierwszyh.
Te dzieci będą potszebowały jedzenia , ubrania, podręczniki, w ilości ponad
2 razy większej.
To tszeba wyprodukować. Kogo więc ma minister kształcić:
nauczycieli dla tej dzieciarni? A co z nauczycielmi jak pszyjdzie niż?

>* zmiany techniczne: dlatego trzeba się ciągle dokształcać by nadążać za
>zmianami w technologii...

NIe idzie o nadążanie, a o pszewidywanie.
A to jest trudne, bo nie tylko w Polsce są naukowcy , i ktoś zawsze może
wymyślić na świecie coś, co gruntownie zabuży pszewidywania.

>Tak więc dla chcącego nic trudnego.
NIe widzisz, że pewne żeczy są trudne, dlatego ci nie wyłazi.


--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. ( ortografia . pev . pl )

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
15.01 s...@g...com
15.01 Stokrotka
16.01 s...@g...com
17.01 Stokrotka
17.01 s...@g...com
17.01 Stokrotka
18.01 s...@g...com
18.01 Stokrotka
18.01 s...@g...com
19.01 Stokrotka
20.01 s...@g...com
20.01 Stokrotka
22.01 s...@g...com
September the 10-th. International Silver Cleaning Day
Blog edukacyjny
Nowa przeredagowana i uzupełniona wersja monografii "Sztuka Edukacji"
Dobre rady i sprytne sposoby przydatne dla dzieci, młodzieży i dorosłych
Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
Uploads - What is wrong with Easynews
Nowa wersja "Sztuki Edukacji" z inżynierskimi programami nauczania.
Nowa wersja Sztuki Edukacji - z przykładowymi programami nauczania
Nowa wersja Sztuki Edukacji
Znalazłam kanał na YouTube dla dzieci i nie tylko i poszukuję podobnych
Nowa erea w dziejach ludzkości: "Umysł w centrum zainteresowania"
Propozycja reformy edukacji
Religia i etyka w szkole.
Re: Crownsville MILF Jennifer Lynn Racey Decker Waiting for your Penis Ejaculate
opiekun medyczny
Dlaczego faggoci są źli.
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
Zmierzch kreta?
is it live this group at news.icm.edu.pl
"Schabowe"
samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Demokracja antyludowa?
Trzy łyki eko-logiki ?????
Jak Ursula ze szprycerami interesik zrobiła. ?
Naukowy dowód istnienia Boga.
Aktualizacja hasła dla Polski.
Kup pan elektryka ?