Re: Tabu kazirodztwa.

Data: 2006-04-12 19:53:25
Temat: Re: Tabu kazirodztwa.
Od: gazebo <g...@w...pl>

gazebo wrote:

> wybacz, ale to bzdura, czy dotyczy to seksu czy innych dzialan

przypomnialo mi sie cos jeszcze a propos twojej tezy, ogladales
Woodsman'a? jest tam pewna scena jak glowny bohater zaczepia w parku
samotna dziewczynke ogladajaca ptaki a z rozmowy wynika, ze tatus
dziewczynki bierze corke na kolana i w ten sposob osiaga satysfakcje
seksualna, i pada propozycja dziewczynki czy nasz bohater nie chcialby
wziac jej na kolana i stwierdzenie, ze jej to nie przeszkadza i zrobi to
dla niego bez problemu

--
Come In Number 51, Your Time Is Up