Re: Tajemnica pizzy...

Data: 2003-07-29 18:57:43
Temat: Re: Tajemnica pizzy...
Od: "Sławek" <s...@g...pl>

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bg6f54$t81$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> pizzy?
>
> drogi Sławku
>
> 1)
http://groups.google.pl/groups?q=ciasto+do+pizzy&ie=
UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl

> 2) http://www.kuchenna.host.sk/
>
> pizza z kurkami?trzeba sprobowac :-)
>
> pozdrawiam
> --
> mihau

Ja wiem jak znaleźć przepis, szukam jakiegoś wynalazku, triku czy jakiegoś
innego szczegółu, ktorego nie ma w przepisach. A jeślio nawet jest nie mogę
codziennie robić pizzy i sprawdzać który jest najlepszy. Jak macie jakieś
sugestie, uwagi z chęcią poczytam i przemyślę.
Pozdrawiam
Sławek