Re: Taką Polskę mamy!

Subject: Re: Taką Polskę mamy!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Thu, 12 Oct 2017 20:35:55 +0200

W dniu 2017-10-12 o 19:02, XL pisze:
> [...]

/sladem-czarownic-poganskich-kultow-i-powstanczych-k
ryjowek/tu-nie-zawsze-byl-las-sukcesja-pierwotna/

> Gorzej radzi sobie sama jodła, której prawie już tu nie ma. Nazwa się juz
> zdezaktualizowała :->

Natura sama sobie poradzi bez waszej "pomocy".
Czegoś jeszcze nie zrozumiałaś?

> Może i tak i ci z tego.

LOL

> Puszczę tropikalną wycięto i krzyku nie ma.

Bredzisz.
Czytasz te swoje popierdujące portale o złych uchodźcach, dupy ze
swojego zadupia nie ruszasz, to i nie wiesz co się na świecie dzieje.

> Tam też
> żyją ludzie i chcą pracowac i mieszkać na poziomie, a nie być tylko
> rezerwatem nędzy dla miastowych ,,panów", co to raz w roku przyjadą na
> tydzień i rzucą do czapki dolara :->

Ale wiesz, że to nie ci ludzie wycinają puszczę tropikalną, czy tylko
tak sobie bredzisz?

> Za PO było lepi!

To skoro za PO było źle to za pis ma być gorzej?
Chora logika.

> Źródła, jakich oczekujesz, dawno zostały zniszczone

LOL :)
Czyli nie masz nic na poparcie swoich urojeń?
Im mniej dowodów na istnienie UFO tym bardziej to UFO istnieje :):)
Im mniej dowodów na zamach tym bardziej był zamach...

> - ale archiwum
> ,,Svobody" i Wolnej Europy" prawdę ci powie.

Czekam.
Tylko proszę bez źródeł propagandowych, dzisiejsze TVPis i inne
"niezależne" też "prawdę" ci powiedzą. Ale to nie jest źródło.
Gdybyś chodziła do szkoły, to wiedziałabyś czym to się różni.

> Ja nie będę ci gotowca
> zapewniać, bo nie mam w tym żadnego interesu.

Czyli wystarczy, że wypierdzisz dowolne urojenie i nie masz w tym
interesu? To po co tak bzdurzysz? Na pewno masz interes w tym, że
wymyślasz te bzdury. Pewnie Soros ci płaci.

> Są jeszcze w Polsce tacy, co ich słuchali i innym przekazali. I ja jestem
> jednym z nich.

Czyli nie liczą się fakty. Wystarczy, że ktoś ci powiedział. A
samodzielnego myślenia w tym twoim ONRze nikt was nie uczy? Guru
powiedział i jest święte? Zero refleksji?

> Bo powinnam uznawac za rzeczywistość to, co ty za nią uznajesz?
> LOL

A ja powinienem?
Podasz źródła to podyskutujemy. W przeciwieństwie do ciebie, ja nie
wierzę na słowo. A szczególnie takim ja ty, którzy za autorytet uważają
faszystów i fanatyków religijnych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr