Re: Taki normalny obiad..

Data: 2002-12-04 08:58:55
Temat: Re: Taki normalny obiad..
Od: walkie <w...@w...net.pl>

Maciachowa wrote:
>Pytanie z gatunku tych - jak sie gotuje wode?

Troche bardziej skomplikowane ;-)

A kluski kladzione z serka homo robi sie banalnie. Bierzesz zwykly serek
homo o smaku naturalnym (kiedys byly takie fajne z niebieska etykietka
albo z krowka ale teraz chyba nie znajdziesz - obys w ogole wytropila
serek homo bo znika on z naszych sklepow jak kefir w butelkach:()
No wiec, wracajac do tematu ;-) - bierzesz ten serek i wrzucasz do
miski, dodajesz jajko, mieszasz - teraz oceniasz konsystencje. Na
podstawie tych wniklkiwych spostrzeznen musisz ocenic ile dodac maki
(monki) zeby masa serowo jajeczna miala konstsencje nie rzadko. Cholerka
nie umiem opisac tej konsystencji. Ma byc geste takie ze jakbys je miala
na lyzce i szczelila komus w oko to ladnie poleci i rozbryzga sie
dopiero na twarzy a nie po drodze (hmmm ;)). Taka gesta ale nie beton.
Mam nadzieje ze wyrazilam sie jasno - jak cos pytaj to wyjasnie -
zaspana jestem. W garnku ugotuj wody, posol ja. Potem bierz to ciasto
lyzeczka i kladz na wode. Gotuje sie to ok 10-15 minut na srednio
wielkim ogniu :)

Smacznego

Walkie!